- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8141139-amber
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren voor het eerst met deze dame afgesproken en vanaf dat ik binnen kwam voelde het al goed! leuke zeer mooie dame die mij gelijk wat te drinken aanbood en dus ook je gelijk op je gemak stelde na een goed gesprek met haar te hebben gehad gingen we naar de slaapkamer toe en daar lag ze even later helemaal naakt op mij te wachten en ik dacht wouw wat een mooie jonge dame waarna we begonnen te zoenen en elkaar streelden toen ze begon met pijpen echt in een woord uitmuntend ging ik echt naar de zevende hemel toe en terug nadat ik haar gevingert en gebeft had begon het intieme en zoals ook in de advertentie staat zonder condoom echt helemaal geweldig wat een passie heeft die dame de vonken spatte er letterlijk vanaf nadat ik heerlijk was klaar gekomen kreeg ik nog wat te drinken aangeboden en dat kon ik dus echt niet afslaan deze dame geeft je echt het gfe en is ook echt de moeite waard om te bezoeken. Bij deze zeg ik tot de volgende keer Amber 1000% zeker dat ik bij deze dame nog een keer terug ga komen.