De combo van nuru massage en curvy donkere dame sprak me we wel aan. Communicatie via WhatsApp verliep wat stroef, Amber reageert soms traag en met niet meer dan ja, nee of ok. Ontvangt in een appartementje in de buurt van het station. Daar kan je gratis parkeren. Dacht eerst dat ik verkeerd aangebeld had, want er stond een andere dame dan de foto's aan de deur. Bleek haar vriendin te zijn. Foto's zijn denk ik wel van Amber, maar verouderd. De grote natuurlijke borsten en billen heeft ze wel, maar ze is een stuk zwaarder dan de foto's, met stevig dikke buik. Ook niet de mooiste naar mijn smaak. Die 28 jaar oud van het profiel mag je 10 jaar bijtellen. Gaf ook weinig vriendelijke indruk, hoewel dat beterde naarmate de date vorderde.
Had er geen geweldig gevoel bij, maar het was al redelijk laat, had een broek vol goesting, en een zwak voor grote prammen, dus toch maar gebleven. Na uitkleden, betalen en even kort douchen direct aan de nuru begonnen. Was basic body 2 body, met af en toe wat teasen tussen benen. De lotion was wel leuk verkoelend in de iets te warme kamer. Mocht gelukkig wel volop met haar borsten spelen. Kamer was heel donker, dus zag niet veel. Zoenen mocht ook, maar was slechts af en toe en niet met overgave. Daarna misschien misschien 30 seconden pijpen met condoom. Zonder wou ze niet. Gebeft worden ook niet.
Toen moest er geneukt. Dikke kladder lotion aan haar poes en zij bovenop, opnieuw maar een dikke halve minuut, waarna ik moest overnemen in doggy, en zij nog nauwelijks meedeed. En begon te vragen of ik nog niet ging klaarkomen. Wat door al die lotion en de niet zo strakke poes nog lang niet aan de orde was. Het moest blijkbaar vooruit gaan. Mocht wel hard en diep doorstoten. Uiteindelijk wat moe geworden van zo lang stevig te moeten geven, dus wou ze afwerken met een boob/handjob. Op haar rug weliswaar. Best geil zicht om hem volledig tussen haar borsten te zien verdwijnen, maar weinig gevoel wegens weer te veel lotion, en ik deed bijna al het werk. Uiteindelijk geen climax gehad. Terug douche en vertrokken. 45 minuten binnen geweest, inclusief twee douches.
Aan het begin van de date vroeg ze of ik de plaats haar vriendin wou. Misschien had ik dat moeten doen. Ok, een kleiner balkon, maar wel slanker, wat knapper en leek vriendelijker. Of misschien was dat een hint dat ze weinig zin had. Al bij al, enkele pluspunten, maar meer minpunten. Niet de moeite voor de prijs. Geen herhalingsgevaar