- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/massages-met-klasse.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag dus m'n eerste ervaring met Amber.
Begon al met vertraging aangezien ze nog wintertijd op haar klokken had staan.
Gelukkig vlak voor aankomt ontdekt en met kwartiertje vertraging kon ik binnen komen.
Prima locatie, leuk appartement waar ze ontvangt.
Eerste positieve verrassing..., ze is mooier dan haar foto's kunnen weergeven.
Mooi slank/atletisch lijf en een heel mooi gezicht.
Zuid-Europese invloed begreep ik met goed "resultaat".
Na opfrisbeurt in de douche aan massage begonnen, vrij stevig qua opbouw maar zeker ook sensueel. Dame weet wat ze doet en doet het merkbaar graag.
Teasend en kneden, soms glijdend dat mooie lijf over je heen..., super.
Mocht vrij vlot omdraaien, eenmaal op m'n rug volop van leuk/knap uitzicht kunnen genieten.
Sensuele opbouw gaat daarna snel, erotiek ten top wat mij betreft.
Zodra ik echt hard was begon ze lekker over me heen te schuiven, soms pussysliden, soms met haar mooie billen knedend, echt supergeil vond ik dat.
Haar, met respect, aanraken was ook geen probleem, geeft tijdig en subtiel de grenzen aan maar lijkt er zelf ook volop van te genieten.
Sneller dan verwacht (gehoopt) kwam m'n finish, heftig en lang aanhoudende, precies zoals ik dat het liefste ervaar. Ff tijd nodig om op adem te komen, in tussentijd ruimde ze de boel op.
Nog glaasje water, een gezamenlijke douche mét scrubbeurt en uurtje was om.
Time flies.......
Amber, keibedankt voor de beleving en voor hoe/wie je bent. Je hebt er een vaste klant bij, ondanks de afstand.
Ze ontvangt sporadisch en is niet altijd online.. ;
Hopelijk snel weer.
Begon al met vertraging aangezien ze nog wintertijd op haar klokken had staan.
Gelukkig vlak voor aankomt ontdekt en met kwartiertje vertraging kon ik binnen komen.
Prima locatie, leuk appartement waar ze ontvangt.
Eerste positieve verrassing..., ze is mooier dan haar foto's kunnen weergeven.
Mooi slank/atletisch lijf en een heel mooi gezicht.
Zuid-Europese invloed begreep ik met goed "resultaat".
Na opfrisbeurt in de douche aan massage begonnen, vrij stevig qua opbouw maar zeker ook sensueel. Dame weet wat ze doet en doet het merkbaar graag.
Teasend en kneden, soms glijdend dat mooie lijf over je heen..., super.
Mocht vrij vlot omdraaien, eenmaal op m'n rug volop van leuk/knap uitzicht kunnen genieten.
Sensuele opbouw gaat daarna snel, erotiek ten top wat mij betreft.
Zodra ik echt hard was begon ze lekker over me heen te schuiven, soms pussysliden, soms met haar mooie billen knedend, echt supergeil vond ik dat.
Haar, met respect, aanraken was ook geen probleem, geeft tijdig en subtiel de grenzen aan maar lijkt er zelf ook volop van te genieten.
Sneller dan verwacht (gehoopt) kwam m'n finish, heftig en lang aanhoudende, precies zoals ik dat het liefste ervaar. Ff tijd nodig om op adem te komen, in tussentijd ruimde ze de boel op.
Nog glaasje water, een gezamenlijke douche mét scrubbeurt en uurtje was om.
Time flies.......
Amber, keibedankt voor de beleving en voor hoe/wie je bent. Je hebt er een vaste klant bij, ondanks de afstand.
Ze ontvangt sporadisch en is niet altijd online.. ;
Heerlijke Tantra
Zoek jij naar een Nederlandstalige dame met magische handen en een heerlijk lichaam? Dan zit je bij dit zoekertje goed! Ik ben Amber, een
www.redlights.be
Hopelijk snel weer.