Achterhoeker
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/anna/
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Amber geweest. Vroeger, voor corona, kwam ik bij haar in Apeldoorn. Nu eindelijk weer geweest in het Brabantse. Het was de reis zeker waard!
Netjes ontvangen, en betaling geregeld. Meteen een watertje mee naar de kamer. Op de kamer samen douchen en tegelijkertijd bijkletsen omdat het vast al wel 4 jaar geleden was. Onder de douche begint de pret al met zoenen en wassen, heerlijk.
Wat er precies tussen ons gebeurde laat ik in de kamer, maar het was geweldig. Amber is mooi, gezellig en weet mij prima te verwennen. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Ik ga vast sparen voor een nieuwe tank benzine
Netjes ontvangen, en betaling geregeld. Meteen een watertje mee naar de kamer. Op de kamer samen douchen en tegelijkertijd bijkletsen omdat het vast al wel 4 jaar geleden was. Onder de douche begint de pret al met zoenen en wassen, heerlijk.
Wat er precies tussen ons gebeurde laat ik in de kamer, maar het was geweldig. Amber is mooi, gezellig en weet mij prima te verwennen. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Ik ga vast sparen voor een nieuwe tank benzine