Ik heb totaal 10 keer betaald seksueel contact met Amy (nu Alyssa) gehad
De eerste afspraak, in een flat bij station lombardijen. Gevraagd of keelneuken mogelijk was, en dat kon voor 10 euro extra.
Helaas is mijn pik erg moeilijk voor de meeste dames (lang, dik en omhoog staande kromming) en Amy had er ook moeite mee. Ze moest na een minuut of 2 kotsen, deed dat in haar mond en slikte dat gelijk weer in. Toen wat standjes geprobeerd maar zij had het echt moeilijk, het bed was niet te doen voor het standje met haar op haar rug liggend met haar hoofd over de rand, en de tijd ging snel voorbij. Daarnaast plant ze haar klanten echt vlak na elkaar in, dus je moet snel snel zijn.
Zo diep als ik in haar keel ging, had ze nog niet eerder gehad zei ze... maar ze wilde het wel leren, dus we hebben een 2e afspraak gemaakt.
2e afspraak ging zowat hetzelfde, maar iets beter... ze leerde wel aardig maar de locatie was slecht.
3e afspraak moest bij mij thuis wat geen probleem voor mij was want ik had een beter bed en grotere bank. Heb haar heerlijk in de keel kunnen neuken en haar het echte diepe keelneuken wat verder mogen leren, wat ze goed deed.
Zo nog een aantal afspraken bij mij thuis gehad waarbij ik haar elke keer opgehaald en teruggebracht heb, en bij elke afspraak werd ze beter in het echte diepe keelneuken.
Tussendoor ook 1 keer naar haar (toen) nieuwe werkplek in R'dam zuid,
De 10e afspraak, weer bij mij thuis, eventjes goed, snel en stevig, diep in haar keel mogen neuken. Ze had het al best goed geleerd in 10 dates! Alleen moest ze nog wel veel kotsen.
Prijzen waren variërend n.a.v. hoeveel tijd en extra's ik wilde.
Edit: Oh haar uiterlijk, ik vind mezelf een 4tje, vond haar een 5je. Maar ieder zijn eigen smaak en becijfering. Ze is best groot.
//Mod edit. Gelieve je te houden aan de AGV, dwz géén prive gegevens noch verdachtmakingen !!