Het was weer zo een dag dat het onoverkomelijk was om Amber voorbij te lopen als ze vrij zou staan. En ja hoor , daar stond madam mij spontaan toe te lachen.
Het was zeer zeker weer eens tijd om Amber te beleven. Jawel 'beleven' , want ik ervaar de bezoekjes aan haar als een ware belevenis.
We kennen elkaar al een jaartje of tig en dan weet ik dat ik er op kan rekenen dat het inderdaad goed komt ... Amber staat voor wat ze zegt. Gelukkig wel.
Ze heeft een grote portie goed werkende hersenen , heeft een uitgesproken mening, is gedreven , enthousiast, serieus, diepgaand (letterlijk en figuurlijk
) en ze is ook leuk , grappend en onderhoudend gezelschap : kortom voor mij welkome persoonskenmerken.
Maar het is uiteindelijk doorslaggevend, dat Ambertje's diensten kwalitatief van een dusdanig hoog niveau zijn en dat ze je die geeft zonder daar moeite voor te hoeven doen. Haar tomeloze inzet , die haar zo kenmerkt , spruit volgens mij voort uit haar ongekende natuurlijke zin/lust om zèlf ook het sexgenot te vinden.
Dat alles bij elkaar bevalt mij meer dan goed en maakt dat we een "zeer tijdelijk" koppel vormen die zich wel vermaken kunnen met elkaar.
Als ze in een goede bui is , dan beleef je zeker wat moois met deze lieve en vrolijke dame. Helemaal vind ik dat als ze haar haar gangetje mag gaan.
Hey , lang geleden joh ! Kom binnen , dan gaan we een fijn feestje bouwen : je treft het want ik ben namelijk vandaag in een "erg" vrijgevige en geile bui...Heb je zeker geen bezwaar tegen hè ?
Nee , dat had ik zeker niet : kom maar op zei ik , maar beslist geen pijn 'gedoe' hè !! Nee , komt goed , wacht maar af verzekerde ze.
Beneden effe "hukken" en Amber ging me voor de trappen op , die ze een stuk sneller beklom dan ik. Toen ik in onze "tijdelijke hemel" binnenkwam lag ze op het brede tweepersoonsbed bed. Bijpratend schakelde ik in de uitkleed- en voorwas-modus en hoorde ik hoe Amber het komende uur wilde invullen en dat klonk als muziek in mijn oren : haar kutje moest ik uitlikken en haar kieteltorentje diende flink veraangenamiseerd te worden. Ook stemde ik welwillend in om bijbehorend geproduceerd vocht tot mij te nemen.
Terwijl ze haar geile kut voor mij extra ging wassen (zoals ze het zelf zei), ga ik eerst van jouw lekkere lul genieten en Ik zuig je ballen gelijk met je 'geile lul' helemaal naar binnen. Nog meer violen klonken in mijn oren want dat heb ik nooit eerder meegemaakt , dus daar was ik wel reuze benieuwd naar ! Toen ze ook weer te bedde kwam nam ze plaats tussen mijn benen en na tongverwenningen en balzuigen verdween mijn van een cd voorziene vrolijkheidje in haar mondje. De kleine jongen was binnen een mum van tijd compleet verdwenen : ie wie waai , helemaal weg.
Dit is wat ik gemist had realiseerde ik me (terwijl ik alles goed in me opnam) , een fellatio van de "ongekroonde Pijp
"
Ik zat/lag uiteraard eerste rang en had dus een prachig uitzicht die echt stukken beter is dan die je hebt vanaf de Eiffeltoren.. Even was ik bang dat ik 'opsporing verzocht' in zou moeten schakelen, want het duurde best wel lang dat 'mijn kleine jongen' verdwenen was. ... loos alarm , 'tampie' kwam weer gelukkig en wel te voorschijn met een vrolijk lachend bekkie er boven ... godskolere als je spreekt van jammie , dan was dit jammie jammie .
Ik bedenk me nu pas dat het er helaas niet van gekomen is om mijn ballen bij de deepthroat ook in haar mond te zuigen : foei Amber , niet aan gedacht of was het grootspraak ? ......
Na effies bijkomen moest ik Amber's eerder geuite wens/opdracht vervullen : zonder protest zegde ik toe .. ze nam plaats met haar overheerlijk smakende flamoesje op mijn mond . Mijn mond en lippen deden het werk waar ik ze het liefst voor gebruik , terwijl ik aangespoord werd door flink wat geile praat. Het resultaat was een ferme squirt , die ik smaakvol tot mij nam.
Dit was ook jammie , zelfs jammie in drievoud.
Tussen de activiteiten door gelachen om wat ervaringen en fantasieën die aan de orde kwamen , één daarvan is dat ze best wel 'gevangenisbewaarder' wil zijn.
Dan wilde ze ál die geile pikken in haar mond nemen om die zaadoverlopende , van neuken droogstaande bajesklanten helemaal leeg te zuigen. Stuk voor stuk en dat de hele dag door .... Ik zie het helemaal voor me ... Amber op drift en in staat om zelfs een gevangene mee naar huis te smokkelen voor het geval ze niet in slaap kan vallen.
Ze moest het in het "echie" met mij verder afdoen en we hebben aan ons samenzijn een perfect slot gebreid d.m.v. een lekkere rustige/langzame neukpartij in de zendelingenhouding.
Helemaal in mijn sas was ik , toen ik in opdracht (!) mijn kwakkie een gladde landing op haar overheerlijke vagijn moest laten maken.... aldus geschiedde en trok ik mijn snikkel uit haar en haalde het cd' tje eraf en deponeerde mijn nakommelingetjes op haar onderbuik. Dat was ook een dikke jammie in viervoud.
Uit deze trance kwam ik langzaam vanuit de klaarkomhemel weer terug in onze 'tijdelijke hemel' in de Geleen.
Voor mijn budget zijn Ambers prijsjes aan de (te) hoge kant , maar zo af en toe vind ik dat ik toch moet toegeven om een 'super-belevenis' met deze dame te kunnen ondergaan.:
Ik zeg zeker in dit geval : alle waar naar zijn geld !!
Als ik het goed heb , zijn haar prijsjes per 15 minuten 50 euries : een uur is dan 200 e ... (inclusief een gevende plaspartij , squirten, een 'echte' deepthroat, wippen, beffen, baffen).
Voor het "hardere" werk kan je ook terecht met bijv zweepjes , vastbinden, bokshandschoen, flinke dildo's etc. Gewoon vragen aan het raam indien interesse.
Wat ik wel nog een keer wil doen is een trio met Amber die ze met 1 van haar vele, zoniet alle buurvrouwtjes regelmatig doet. Want wat ze me allemaal vertelde over het samen spelen cq genieten met de aanschuivende dame ..... pfffffffff
Ik realiseerde me weer de deur achter me dicht trekkend van Amber's "tijdelijke hemel" , dat het gezien mijn budget de volgende keer bij een "instaptarief-deepthroatje" zal blijven : ook méér dan lekker.
Mocht je vragen/opmerkingen aan/voor mij hebben , dan is een pm welkom .
Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .