Recensie Amber, Carpe Diem Oss 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyCorny

Vaste klant
206
22/05/24
214
7
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/amber
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondanks dat er er geen reacties kwamen op mijn WHEM verzoek over Amber bij Carpe Diem in Oss, heb ik toch de proef op de som genomen. Op haar profiel staat cup D en vrouwelijke vormen. Dat is overdreven.... Haar borsten zijn natuurlijk, maar behoorlijk slap en hooguit cup C. Ze heeft een mooie heup-tailleverhouding (zeker als ze op haar knieen zit, zag ik in de spiegel), maar is verder slank, met vrij platte billen. Mijn voorkeur gaat uit naar echt wulps.
Ook heeft ze niet echt een knap gezicht. En ik rook sigaretenadem helaas.
Ik twijfelde tussen de B2B en de Teasing Sado massage en besprak dit vooraf met haar. De Sado doet ze niet (ondanks dat dit op haar profiel als specialiteit staat), dus als compromis voor de tantra gekozen. Eerst samen douchen, waar ik haar al respectvol mocht aanraken. Intiem aanraken kost extra. Geen idee hoeveel, want geen gebruik van gemaakt en niet verder naar gevraagd. Had ook geen extra cash bij me.
De massage was heerlijk. Zachtjes, langzaam en teasend (nagels over de ballen), precies zoals ik van tevoren had gevraagd. Op mijn buik liggend begon ze bij mijn linkerbeen. Daar bleef ze erg lang hangen. Daarna het andere been, dat ging al sneller. Toen mijn billen en rug en toen kwam het body to body gedeelte. Heerlijk langzaam en ze gebruikte haar borsten goed. Zelfs met haar tepels tussen mijn billen. Na het omdraaien begon ze met mijn bovenbenen en terwijl ze naar boven ging, steeds vaker en langer langs mijn pik. Toen body to body over mijn bovenlichaam. Door de onwennigheid (heb ik altijd de eerste keer bij een andere dame) wilde mijn erectie niet meewerken. Ze bood aan om te gaan liggen, zodat ik goed uitzicht op haar lichaam had, terwijl ik op mijn knieen tussen haar benen zittend, met mezelf speelde. Dat hielp gelukkig, mede door het spelen met haar borsten en doordat ze zelf met haar kutje speelde. Haar enige lichaams'versiering' is een mooi strak streepje haar op haar venusheuvel. Geen piercings en tattoos. Wat mij betreft 2 grote pluspunten! Toen had ik wel even spijt dat ik niet voor extra intiem aanraken had gekozen, want wat had ik graag haar lekkere kutje gelikt en gevingerd. Om het af te maken, ging ik naast haar zitten en trok ze me klaar over haar borsten heen.
Al met al een lieve meid, die fijn masseert, maar door haar looks geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan