- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/amber-757/
- Totale kosten (in euro)
- 160
Om te beginnen een mooie verschijning en Nederlandstalig wat ook een serieus plus punt is.
De massage was goed maar niet erotisch genoeg. Ook al had ik gevraagd voor een body to body zat ze meer naast me dan op me (als je begrijpt wat ik bedoel). Enkele malen ging ze in een cirkeltje met haar borsten over men rug (dit een 3 tal keren). Een beetje teleurstellend.
Bij het omdraaien was het meer van hetzelfde en het was alsof ze de penis ontweek als de pest.
Het trekwerk was alsof ze een sneltrein wilde laten komen. Veel te hard en te snel. Toen ik dit aangaf kwam ze naast me zitten en kon ik wat spelen met de borsten en de billen.
Maar om een lang verhaal kort te houden. Ok massage, happy end zeer slecht.
De massage was goed maar niet erotisch genoeg. Ook al had ik gevraagd voor een body to body zat ze meer naast me dan op me (als je begrijpt wat ik bedoel). Enkele malen ging ze in een cirkeltje met haar borsten over men rug (dit een 3 tal keren). Een beetje teleurstellend.
Bij het omdraaien was het meer van hetzelfde en het was alsof ze de penis ontweek als de pest.
Het trekwerk was alsof ze een sneltrein wilde laten komen. Veel te hard en te snel. Toen ik dit aangaf kwam ze naast me zitten en kon ik wat spelen met de borsten en de billen.
Maar om een lang verhaal kort te houden. Ok massage, happy end zeer slecht.