Recensie Amber, Antwerpen 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Riczor

Newbie
2
04/11/24
0
2
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/amber-757/
Totale kosten (in euro)
160
Om te beginnen een mooie verschijning en Nederlandstalig wat ook een serieus plus punt is.

De massage was goed maar niet erotisch genoeg. Ook al had ik gevraagd voor een body to body zat ze meer naast me dan op me (als je begrijpt wat ik bedoel). Enkele malen ging ze in een cirkeltje met haar borsten over men rug (dit een 3 tal keren). Een beetje teleurstellend.

Bij het omdraaien was het meer van hetzelfde en het was alsof ze de penis ontweek als de pest.

Het trekwerk was alsof ze een sneltrein wilde laten komen. Veel te hard en te snel. Toen ik dit aangaf kwam ze naast me zitten en kon ik wat spelen met de borsten en de billen.

Maar om een lang verhaal kort te houden. Ok massage, happy end zeer slecht.

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensuele-verleiding-met-amber.html
Deze week bezocht ik deze dame in Willebroek.
Ze is een typische Belgische vrouw, iemand die je buurvrouw zou kunnen zijn zonder dat je het door hebt.

Ze werkt niet elke dag, dus je hebt wat geluk nodig om haar te treffen op een werkdag.
Binnen is het wat rommelig, maar zodra je boven bent, is het over het algemeen schoon, zowel de kamer als de douche.
Eerst worden de financiële zaken geregeld, en daarna mag je je uitkleden en eerst een douche nemen (alleen).

Vervolgens moest ik op mijn buik liggen op het bed, en begon ze te masseren zoals bij een gewone massage.
Ze begint te masseren langs de benen en werkt zich langzaam op naar je rug.
Zoals recensie hierboven moet ik net het zelfde zeggen... ze gaat meer naast jouw zitten
Af en toe maakt ze één of twee keer een beweging met haar borsten over je rug.
Ze komt zeker niet op je zitten.
Er is heel weinig teasing of interactie met je edele delen. Voor deze prijs had ik zeker meer verwacht.

Daarna mag je u omdraaien, masseert ze uw benen & torso en wakkert af en toe de penis op.
eens ze ziet dat het bijna tijd is, trekt ze jouw vlug klaar af en mag je terug gaan douche.
De dame in kwestie doet geen intiem of pijpen of kussen, en de helft wat er op profiel staat doet ze niet..

Herhaling gevaar -> nul

Had ik deze bovenste recensie maar eerst gelezen voordat ik er naartoe ging...
er zijn betere dames in de massage wereld die het voor minder doen €€.

Terug
Bovenaan Onderaan