Recensie Amber, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mateo

Newbie
15
21/06/23
12
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Penislengte
groot
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak in vlot verlopen via WhatsApp
Dag een beetje verkeerd gekozen, was blijkbaar een evenement in Antwerpen, waar door het heel druk was op de baan.
en de straten waar ze woont afgesloten waren om te vermijden dat daar festival ganger zouden parkeren.

Vandaag dan toch maar eens de stap gewaagd om bij Amber langs te gaan, wow, ik denk dat ze heel hevig stond.
Binnen gekomen en direct hevig beginnen tongzoenen, als zoenend naar de zetel gesukkeld, waar op mij kwam zitten en met haar al stijve tegen me aan begon te rijden. al snel waren al haar kleren uit en duwde ze mijn hand naar beneden en mijn mond naar haar tepels.
Dan kwam recht voor mij staan om haar te pijpen, is wel een mond vol en begon ze een en weer te bewegen en duwde haar pik steeds dieper in mijn mond, (toch een paar moeten kokhalzen dat ze zo diep duwde) dan op het bed beland, waar ze mij begon te pijpen, duwde mijn benen de lucht in om aan mijn kontgaatje te geraken begon me te remmen, en duwde haar tong naar binnen. dan vroeg ze of ik haar wou neuken; jas aan en is dag op mij komen zitten mijn pik in haar kontje en is ze me begingen te berijden, na een tijdje wou ze lang achter genomen worden en moest hard door rammen. Dan de rollen om gekeerd is zij mij beginnen vingeren om wat te ontspannen en opening te maken, wat wel nodig 🥵 in het begin was het wat pijnlijk maar ze heeft dat zachtjes aangepakt, is een serieus lid heeft eventje geduurd voor ze er helemaal in zat.
daarna is ze los gegaan en heeft ze op verschillende standje hard geneukt, en ze genoot er echt zelf, zo als ik al zij, ze stond heel hevig. ineens stopte ze en voert ze waar moet ik klaarkomen, ik zij in mijn mond, condoom er af en mocht ik haar verder klaar pijpen tot ze in mijn mond klaar kwam.
Nog wat zitten tongen en vroeg ze of in wou douchen, daarna terug in de zetel beland en beginnen tongen pijpen, kleren toch maar aangedaan en al kussend naar de gang. daar hebben dan nog blijven tongen en duwde ze mijn hand terug naar lid. uiteindelijk dan toch vertrokken. Uiteindelijk een 1u45 binnen geweest voor een afspraak van een 1u. Ze ziet mij zeker nog terug, Super meid.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan