Rickdekoning
Meubelstuk
Ja ik Ken die Delft locatie.... Maar altijd gedurende werktijd..... Ik snap niet dat er niet wat meer gb in de avond zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is zeker balen dat je in de Caraïben bentOhh, dat is jammer, ik ben even in de Caraïben, had je graag ontmoet
Ik denk dat miss de aanloop van het aantal personen/mannen gaat opvallen. Overdags zijn er veel aan het werk en dus niet thuis. En nu gezien de regel max 4 mensen als gast dat je helemaal niet niet gaan opvallenJa ik Ken die Delft locatie.... Maar altijd gedurende werktijd..... Ik snap niet dat er niet wat meer gb in de avond zijn.
Dat meekijken op advertenties is voor BOA's natuurlijk wel de meest makkelijke manier van scoren.Ik vrees dat wij inderdaad moeten wachten tot de regels versoepelt worden.
Weet van een andere GB dat er bij de organisator gemeld is dat de politie ingelicht is
omdat de persoon in kwestie vind dat de regels overtreden worden vanwege dat er 10 deelnemers gevraagd werden.
Heb ik gedaan AmberAnnabel….sta ik erop? Just checking…..Wie van jullie lieve heren zit nog niet in mijn mail bestand? Stuur me even een dm met je email. Dan zul je uitnodigingen van heerlijke feestjes krijgen.
HATSEFLATSAls veteraan GB'r 1 keer meegedaan met een gb van AA en een vriendin van haar, ik geloof ene Eva. Voor mij eenmalig. Veel te veel mannen (30+), waarvan ook een aantal die er echt niet fris uitzagen. Ik vond haar vrij respectloos in bepaalde opzichten en ze pijpte echt niet lekker waardoor ik al snel een slappe kreeg. Eva daarentegen was wel leuk.
Er wordt dus niet geselecteerd, met zoveel mannen veel te duur, maar ja zoals onze vriend Gillis ook altijd zegt: "massa is kassa"