is dit geen non-discussie ? think so.
iedere DVP heeft haar uurtarief. take it or leave it. her call.
iedere DVP heeft haar segment, haar profiel, haar cliënteel, haar manier van werken, er zijn er geen twee dezelfde ...
ik maakte hier eerder al de vergelijking tussen n AUDI en n Mc Laren, ze brengen je allebei van A naar B, zelfs n DACIA doet dat, elk op zijn eigen manier en niveau.
prijs - kwaliteit vergelijken is n gezond begin.
het zit m in 1001 kleine dingen, en t gaat m om t total package, en om wat je zelf wil, en wat je zoekt. the higher the expectations, the bigger the disappointment
enkel je kwakje kwijt, ongeacht de taal en hygiëne? in n stationsbuurt of op n snelwerparking een vluggertje, of gewoon thuis in de douche DIY ...
is kraantjeswater in n plastic bekertje voor jou OK, of toch maar n 20cl blikje cola, of cava in n goedkoop glas, of champagne in n coupe...
vuile lakens geen probleem, of liever frisse ? natte handdoeken OK, of liever propere ?
matras op de grond is OK, of liever rond bed boxspring, ...
donker kamertje in rdv hotel met wc op de gang, of n all in appartement ?
binnen de 60 minuten terug op straat, of na 60 minuten nog vlug samen in de douche.
moet ik echt verder gaan ? really ?
en dan wil ik het nog niet eens hebben over de interpretatie en de vertolking van de in hun RL profiel aangehaalde mogelijkheden (al dan niet tegen meerprijs) door elke DVP
ik vermoed dat er ondertussen evenveel manieren van pijpen zijn als dat er minuten in n dag zijn ... idem voor al de rest.
etc etc etc
Last but not least : een DVP is geen neukrobot of opblaasbare sexpop, een beetje een interpersoonlijke klik, wat human chemistry moet er zijn om 'het' te doen werken, langs beide kanten. je kan 75€ of 250€ betalen, en helemaal geen klik of zelfs n degout hebben, ongeacht de foto's ...
walk your way, and enjoy it