Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is haar dan toch, niet? Toch nog recent actief blijkbaar.Nee spijtig genoeg niet.
Ja is inderdaad haar. Ben vorig weekend haar nog gaan bezoeken.Dit is haar dan toch, niet? Toch nog recent actief blijkbaar.
Amanda 100% réel
Hello I am Amanda a young Brazilian woman... I am very smiling and very friendly but also very naughty, and I love it, loving fine lingeriewww.redlights.be
Oude rondelaanWaar ergens in Leuven ontvangt ze?
Denk niet dat ze Engels kan indien ja zal dat maar zeer beperkt zijn.Omwille van de sneeuw een bezoekje uitgesteld. Gisteren proberen te contacteren zonder succes. Haar advertentie is ook niet meer vernieuwd. Hopelijk blijft ze nog even in Leuven. Is het mogelijk om in het Engels met haar te praten? Omdat ik bij de recensies hierboven enkel Frans zie...
Klopt, ze heeft geantwoord op mijn bericht, in het Engels spijtig genoeg heb ik geen tijd gehad vandaag...Denk niet dat ze Engels kan indien ja zal dat maar zeer beperkt zijn.
Haar advertentie staat sinds deze middag online
Omwille van de sneeuw een bezoekje uitgesteld. Gisteren proberen te contacteren zonder succes. Haar advertentie is ook niet meer vernieuwd. Hopelijk blijft ze nog even in Leuven. Is het mogelijk om in het Engels met haar te praten? Omdat ik bij de recensies hierboven enkel Frans zie...
Klopt, ze heeft geantwoord op mijn bericht, in het Engels spijtig genoeg heb ik geen tijd gehad vandaag...
Nog eens op bezoek geweest, het was nog beter dan de eerste keer. Amanda geeft zich helemaal. Super naturel en zalige flow, echte gfe. Enige spijtige is de communicatie, ze spreekt een woordje frans maar ook niet 100%, maakt dat de niet-lichamelijke klik moeilijk blijft. Daarom ga ik ook maar een half uur. Maar ja, taal van de liefde zoals hierboven gezegd……
Ik denk dat ze momenteel niet werkt want er is momenteel geen advertentie actief.Eerlijk is eerlijk, mooier, aangenamer, vriendelijker, ga je moeilijk vinden!
Topservice voor GFE, engels is meer dan behoorlijk, Frans ook..
Maar het belangrijkste wat een lichaam!!! Wees gerust foto's zijn echt, heerlijke kont, wespetaille, waanzinnig knap, knapper dan de foto's!
Ondertussen al een keer of 5 bezocht, zowel in Leuven (Oude Rondelaan) als Woluwe.
Voor GFE-ervaring, echt, beter dan dit vind je niet!!!
Wel op de franstalige versie. In Schaarbeek nu. https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/amanda-sexy-37.htmlIk denk dat ze momenteel niet werkt want er is momenteel geen advertentie actief.
Mooier dan op de foto's? Kan bijna niet. Op de foto's is ze al zo mooi.
Heb haar ooit een whatsapp gestuurd maar heeft niet geantwoord
Hier ooit gelezen dat ze dit helemaal niet kanengels is meer dan behoorlijk, Frans ook..
Ok maar naar Schaarbeek ga ik nietWel op de franstalige versie. In Schaarbeek nu. https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/amanda-sexy-37.html
Foto in Braziliaanse bikini, dat is exact zoals ze er IRL uitziet100% real, maar wel zwaar bewerkte foto's op haar profiel...
Ik vond geen enkele foto gelijken zoals ze is, ze zag er wel goed uitFoto in Braziliaanse bikini, dat is exact zoals ze er IRL uitziet