Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJammer doch te respecteren, ze heeft groot gelijk. Deze knaldame vnml bezocht toen ze dubbele shiften in VT11 werkzaam was. Toppertje in mijn ogen waar ik zeer graag kwam.Ze is nog niet van plan om meteen te stoppen, ze gaat na een aantal weken verlof eerst ergens in het buitenland werken. Maar ze sluit inderdaad niet uit dat uiteindelijk uitmondt in definitief stoppen. Maar evenzo sluit ze ook niet uit dat ze tussentijds even voor een korte periode terugkomt. Ze gaat mij op de hoogte houden.
Je gaat Amanda voorlopig ook niet zien. Het zou wel eens een half jaar of langer kunnen duren voordat ze terug komt.Inderdaad, ik ben er nu enkele uren en heb Amanda nergens gezien
Waarom Amanda zou terugkeren, zijn onze zaken niet.Met de eerste zin ben ik volledig akkoord, de tweede geldt niet voor mij ...
Ik wandel al 40 jaar, mijn lijst is dus een stuk langer. Bij mij staat Amanda in mijn "all time list" zeker ook in de top 5, en van de momenteel werkzame dames staat ze bovenaan.Waarom Amanda zou terugkeren, zijn onze zaken niet.
In mijn ogen is zij een klasse apart hoe een man te vertroetelen. Ik zag ze niet van na corona (ben een avondwandelaar/ik leerde ze kennen toen ze tijdelijk dubbele shiften werkte), bezocht ze regelmatig privé tijdens lockdowns en staat na 8 jaren wandelen in skw met voorsprong in mijn Top 3 'ooit bezochte dames'.