- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alisha-trio-anal.html
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
M'n eerste keer met spleetoogje. Foto's zijn real. 23 jaar zegt ze, maar vermoed nog jonger.
Na betaling voelde ze in m'n broek en wist onmiddellijk dat ik mijn wapen al geladen had. Ze wachtte dan ook niet en ging op de knieën en na het likken van m'n ballen verdween m'n lul helemaal in haar keeltje en hield zo ook wel vast. Ik had haar borsten al uit haar kleedje gehaald en spoot al snel eerste keer in haar mond.(slikt).
Een 69 volgt op bed. Ze rimt, prostaatmassage... heeft een heerlijk kutje om te likken (getrimd)en voelde met 1 vinger al dat ze heel strak was.
Na kwartiertje 69 haar in verschillende standjes geneukt. Ook doggy anaal.Haar ondersteunt en met haar benen rond me tegen de muur geneukt.
Ze heeft me verder klaar gerukt en heb haar moeten wegduwen toen ze m'n eikel in de mond nam en bleef verder pijpen.
Nog fijne massage met haar bovenop me, waarbij ze al eens in m'n ballen kneep.
1. Hier kom ik zeker nog terug
2. Wist niet dat aziaatjes zo lekker waren.
Na betaling voelde ze in m'n broek en wist onmiddellijk dat ik mijn wapen al geladen had. Ze wachtte dan ook niet en ging op de knieën en na het likken van m'n ballen verdween m'n lul helemaal in haar keeltje en hield zo ook wel vast. Ik had haar borsten al uit haar kleedje gehaald en spoot al snel eerste keer in haar mond.(slikt).
Een 69 volgt op bed. Ze rimt, prostaatmassage... heeft een heerlijk kutje om te likken (getrimd)en voelde met 1 vinger al dat ze heel strak was.
Na kwartiertje 69 haar in verschillende standjes geneukt. Ook doggy anaal.Haar ondersteunt en met haar benen rond me tegen de muur geneukt.
Ze heeft me verder klaar gerukt en heb haar moeten wegduwen toen ze m'n eikel in de mond nam en bleef verder pijpen.
Nog fijne massage met haar bovenop me, waarbij ze al eens in m'n ballen kneep.
1. Hier kom ik zeker nog terug
2. Wist niet dat aziaatjes zo lekker waren.