Die op 10 heeft gezeten rechts blondwelke zoal bvd
En op 8 ok rechts zwart haar met krule
Kan ze niet bij naam
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie op 10 heeft gezeten rechts blondwelke zoal bvd
Misschien wel hetzelfde als kappers zaken die alleen contant ontvangen?Ik vraag me af hoeveel ze er nog gaat neppen. Waarom doet ze dit werk?
Dat is echt pech broeder en jammer van de tijd en van de weggegooide euro's. Die andere blonde Italiaanse is waarschijnlijk Pamela, net een review van haar geplaatst. Zij heeft een naambordje (nu op 4L maar ook wel eens op 5), bij haar kun je de schade wel weer inhalen denk ik zeker als je een half uur wilt blijvenAl met al mijn €100 weggegooid voor 5 minuten sex ofzo. Voor €100 pijpt Carina mij 20 minuten en deze oplichtster maar één minuut. Ze zit nu op nr 22 links en ik ging uit van de goede reviews van blijkbaar een andere blonde Italiaanse dame. Rechts staat haar buurvrouw te dansen toen ik binnenkwam kwam bood ze opdringerig een trio aan met haar. Voor het eerst sinds jaren weer een anti climax gehad.
Ik ken Pamela die is top!Dat is echt pech broeder en jammer van de tijd en van de weggegooide euro's. Die andere blonde Italiaanse is waarschijnlijk Pamela, net een review van haar geplaatst. Zij heeft een naambordje (nu op 4L maar ook wel eens op 5), bij haar kun je de schade wel weer inhalen denk ik zeker als je een half uur wilt blijven!