Alternatief voor club de villa

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
23/03/23
11
2
Hoi allemaal,

Sinds het afbranden van club de villa in Beekbergen zoek ik een mooi alternatief. Iets dat qua dame line up vooral lokale dames met klasse aanbiedt en mooi classy aan de buiten- en binnenzijde is. Ik wil zonder problemen 300-400 per uur neertellen, maar dan niet voor dames uit het Oostblok (met alle respect overigens, maar ik heb daar geen klik mee). Het enige wat er ook maar in de buurt komt van de villa, is zover ik weet rvp in Made, maar dat is niet helemaal hetzelfde. Ben nog bij landhuisje geweest maar 99% daar zijn Oostblok of Zuid Amerikaanse dames en het huis an sich oogt erg goedkoop aan buitenzijde en binnenzijde. Villa Weizigt ook geprobeerd maar dat zijn allemaal Roemenen en Bulgaren dus dat is ook niet hetzelfde. Is er iets dat echt dichtbij club de villa komt?

Hoi allemaal,

Sinds het afbranden van club de villa in Beekbergen zoek ik een mooi alternatief. Iets dat qua dame line up vooral lokale dames met klasse aanbiedt en mooi classy aan de buiten- en binnenzijde is. Ik wil zonder problemen 300-400 per uur neertellen, maar dan niet voor dames uit het Oostblok (met alle respect overigens, maar ik heb daar geen klik mee). Het enige wat er ook maar in de buurt komt van de villa, is zover ik weet rvp in Made, maar dat is niet helemaal hetzelfde. Ben nog bij landhuisje geweest maar 99% daar zijn Oostblok of Zuid Amerikaanse dames en het huis an sich oogt erg goedkoop aan buitenzijde en binnenzijde. Villa Weizigt ook geprobeerd maar dat zijn allemaal Roemenen en Bulgaren dus dat is ook niet hetzelfde. Is er iets dat echt dichtbij club de villa komt?
Ik volg dit topic. Ik heb precies hetzelfde. De unieke ervaring in de villa heb ik nergens anders nog gevonden. Ik kom ook regelmatig in Made, maar dat is toch echt anders dan de villa. De manier van ontmoeten van de dames. Heel ontspannen en natuurlijk in plaats van de standaard voorstel rondjes. En in gewone kleren wat het nog natuurlijker maakte. En dat ze altijd eerst de kamer gereed maakte en zich gingen omkleden voordat je naar de kamer ging. Het uur was ook echt een uur aandacht zonder allerlei huishoudelijke beslommeringen. Die relaxte werkwijze samen met de mooie villa en de prachtige dames was echt uniek. Ik hoop dat het niet echt uniek is, en dat er nog ergens een vergelijkbaar huis te vinden is.

ik ga morgen langs bij het landhuisje. mij was opgevallen dat er veel nieuwe dames zijn, en ik wilde de 16e erg vroeg erlangs gaan en zal morgen een post maken over hoe de nieuwe dames eruit zien en hoe ze over komen. en wilde een kleine review geven over mia die er elke dinsdag en woensdag is. over mia wilde ik zeggen dat zij een erg fijne dame is. Ze spreekt goed Engels en ze praat gelukkig niet over haar vriend zoals ander posts zeggen. ze ziet er erg mooi uit net zoals haar foto's ik heb het erg naar mijn zin gehad. morgen ( de 16e zal ik zeggen hoe het ontmoeten van de andere dames was) uiteraard ken ik ze allemaal niet maar ik zal kunnen zeggen of de foto's overeen komen met de dames die ik ontmoet. Tot dan.

Terug
Bovenaan Onderaan