Als je eigen partner met een ander neukt...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DaBart

Stamgast
Forumpionier
922
30/06/21
1.798
3
Ik ben het uiteraard gewoon aangezien mijn partner (Britney) wekelijks vele anderen neukt, dit op feestjes, in clubs, thuis..... En ik vind het ongelooflijk geil, zelfs al mag ik haar zelf niet neuken...

Maar ik vraag me wel soms af hoe mannen op dit forum, dus mannen die zelf andere vrouwen neuken, er naar kijken wanneer hun vrouw/partner/liefje met een andere man zou vrijen/neuken?

De meeste mannen die Britney neukt zeggen dat hun eigen vrouw van niets weet. Ook zeggen ze soms dat ze het niet zouden willen dat hun partner her doet....

benieuwd naar de reacties wel....

Ik ben monogaam, dus dat zou een absolute dealbreaker zijn voor me in een 'normale' relatie.
In een alternatieve relatiestructuur (FWB/FB/Polycule etc) heb ik er weinig problemen mee omdat de grenzen dan duidelijk zijn.

Ik heb er geen problemen mee. Ik date zelf ook met andere vrouwen dus gun dat mijn vrouw ook. Ze heeft zelf een paar "vaste" waar ze wel eens mee afspreekt en na 15 jaar samen een actief swinger stel te zijn geweest denk je waarschijnlijk wat vrijer. Wij melden het altijd als de ander op pad gaat (of thuis) afspreekt. Voor ons werkt dat prima

ik ben hierin nog al conservatief, als mijn vriendin of vrouw met een ander zal neuken wijs ik haar gelijk het gat van de deur.

Wellicht niet eerlijk, maar ik moet er niet aan denken om sex met mijn partner te hebben met de wetenschap, dat ze het ook met andere mannen doet.
Tenzij het gewoon een losse vriendin is, waar je niet mee in een relatie zit.

Laatst bewerkt:
ik ben hierin nog al conservatief, als mijn vriendin of vrouw met een ander zal neuken wijs ik haar gelijk het gat van de deur.

Wellicht niet eerlijk, maar ik moet er niet aan denken om sex met mijn partner te hebben met de wetenschap, dat ze het ook met andere mannen doet.
Maar... zelf dus wél op dit forum zitten!
Meten met twee maten en gewichten?

Ik ben gay, maar zoals zovelen eerst in de kast. Mijn ex leek een ijskonijn maar was een hete teef die het met meerdere van onze vrienden deed. Zij wist niet dat ik dat wist omdat ik het ook met een van haar minnaars deed🫣. Op een dag betrapte ik haar met een vriend in ons bed. Ze ging er mee stoppen maar bleef het toch doen. Ik had daar een dubbel gevoel bij . Ik werd daar geil van , hoeregeil en tegelijkertijd kon ik dat eigenlijk psychisch bijna niet aan . En ik vond dat dubbel gevoel eigenlijk zaaalig. Zal wel een vorm van masochisme zijn , maar toch . Met latere partners m/v/t heb ik dan wel weer altijd aangemoedigd om het ook met anderen te doen … ik heb dat allemaal in mijn memoires beschreven . Geile groeten van Gee. 💋🍆💦

Ik neem aan dat je nu geen relatie hebt? Anders zou ik je behoorlijk hypocriet vinden😉

zijn de meeste hoerenlopers en of sexcinema bezoekers dan niet hypocriet ? de meesten zijn toch getrouwd ? Liegen en bedriegen is toch prettig 🫣 😜En wat niet weet, niet deert . Ik vind het juist hoeregeil de gedachte of het feit dat mijn partner het met een andere doet … ik heb dat al eerder gezegd , ik weet het …💋🍆💦

Laatst bewerkt:
Als je bezitterig of jaloers bent aangelegd, en even geen oordeel daarover nu, dan is het idee dat je partner een ander neukt natuurlijk onverdraagzaam. Partnerruil of een open relatie zit er dan niet in.

Als je er geen moeite mee hebt, dan KAN het een opwindende gedachte zijn. Ik heb dat wel. Ik vind het heel geil als ik weet dat m'n vrouw in de kamer ernaast ligt te neuken, terwijl ik dat met de vrouw doe van de man waarmee zij is. Seks is iets anders dan liefde. Neuk je met je partner omdat je zo je liefde betuigt? Misschien is het wel een bevrediging van jou behoefte. En natuurlijk heeft je partner ook die behoefte. Maar vervulling van die behoefte kan op verschillende manieren. Samen je behoefte vervullen is leuker dan alleen je eigen behoefte vervullen

Terug
Bovenaan Onderaan