Fausto
Stamgast
- 384
- 03/08/24
- 467
zit je buik dan niet in de weg?Doet u mij maar standje Missionaris. Elkaar aankijken, zoenen, strelen en ondertussen stevig stoten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenzit je buik dan niet in de weg?Doet u mij maar standje Missionaris. Elkaar aankijken, zoenen, strelen en ondertussen stevig stoten.
Geen commentaarzit je buik dan niet in de weg?
Zeker niet verkeerd de missionaris. Kan ik ook wel erg van genieten. Ik bedoel dan wel het standje missionaris, niet de persoonDoet u mij maar standje Missionaris. Elkaar aankijken, zoenen, strelen en ondertussen stevig stoten.
Vrouw liggend, eventueel met haar voeten tegen je borstkas werkt ook prima...Doet u mij maar standje Missionaris. Elkaar aankijken, zoenen, strelen en ondertussen stevig stoten.
Of net niet! Haha!Vrouw liggend, eventueel met haar voeten tegen je borstkas werkt ook prima...
Nadeel is dat in die positie haar borsten wat minder volume hebben om vast te pakken.
In dat geval geef ik wel de voorkeur aan vrouw boven, aangezien je dan overal wat beter bij kan zonder in ademnood te geraken.Maar mijn all-time favoriet is toch wel de 69. Maar ik beperk me niet tot deze twee hoor.
Het jammere is dan wel dat die er zo soepel in en uit glijdt en dat je weinig weerstand voelt dat die dan weer weigert te blijven steigeren.In dat geval geef ik wel de voorkeur aan vrouw boven, aangezien je dan overal wat beter bij kan zonder in ademnood te geraken.
Daarbij is aan haar reactie te merken wanneer ze zelf tegen een hoogtepunt aan zit.
Ik vermoed dat de meeste dames bij een 69 ook liefst boven liggen. Als ze boven liggen hebben ze meer controle mocht de man te hard (diep) door (willen) stoten. Als ze onder liggen kunnen ze zich er niet tegen of héél moeilijk tegen afzetten.In dat geval geef ik wel de voorkeur aan vrouw boven, aangezien je dan overal wat beter bij kan zonder in ademnood te geraken.
Daarbij is aan haar reactie te merken wanneer ze zelf tegen een hoogtepunt aan zit.
Klopt, maar in het vuur van de strijd, woe weet wat er dan allemaal gebeurt. En niet alle mannen zijn even respectvol naar onze dames toe.Bij standje 69 stoot je toch niet? Alleen orale bevrediging?
Heb jij dan ooit al eens een echte 69 gedaan?Ja maar in 69 kan je niet stoten
Maar wel van ons verwachten dat wij lang en hard doorstoten, zonder te beseffen hoeveel inspanning (conditie) en kracht dit kost... Missionaris is eigenlijk dynamisch planken.Als ik 69 doe dan bef ik haar en pijpt ze mij. En ik vind het normaal dat je dames met respect behandelt. Bij standjes neuken zitten de meeste dames liever niet bovenop vanwege de energie die ze dan zelf verliezen.
Voor mij komt dat omdat ik graag in de controle ben, dames houden dit standje ook niet vaak lang vol en niet op de voor het ideale ritme.Liggen werkt voor mij ook lang niet altijd, terwijl het, zoals je beschrijft, wel een ideale positie is om haar borsten aan te raken. Een andere variant waarbij dat mogelijk is, is op z'n hondjes.
Ik moet wel afvallen, ja.zit je buik dan niet in de weg?
Dat is de fijnste krachttraining: krachtuithoudingsvermogenMaar wel van ons verwachten dat wij lang en hard doorstoten, zonder te beseffen hoeveel inspanning (conditie) en kracht dit kost... Missionaris is eigenlijk dynamisch planken.
Ik krijg steeds meer het idee dat we het niet hebben over sex, maar over biljart.Ze verwachten helemaal niet dat we hard en lang stoten
@Pippi waar koop je dit? Ik een hoop sites die deze en de kamagra variant verkopen, maar weinig met erg goede reviews.Bekijk bijlage 231921
Perfect spul
Altijd wel opletten met het nemen van testosteron. (als je bijv. prostaat problemen hebt) Eerst je huisarts raadplegen!Op m'n telefoon zocht ik naar de bekende blauwe pil en de andere merken waardoor in mijn algoritme van Facebook en Insta er ineens reclames over testosteron supplementen verschijnen.
Het niet altijd maar stijgeren maar soms ook weigeren hoor bij mijn leeftijd en ervaringen maar toch ben ik ook benieuwd naar de relatie tussen testosteron (supplement) en je erectie.
Kan er weinig (niet commerciële) berichten over vinden.
Zijn deze supplementen ook een optie, wie heeft er ervaring mee?
En wat is er bekend over de langdurige bijwerkingen van de erectiepillen als die er is?
De zegen en de vloek van internet in een zin samengevat ..Op m'n telefoon zocht ik naar de bekende blauwe pil en de andere merken waardoor in mijn algoritme van Facebook en Insta er ineens reclames over testosteron supplementen verschijnen.
Zeker weten!Heb jij dan ooit al eens een echte 69 gedaan?
Als je onderaan ligt is het inderdaad wel moeilijker (maar het kan toch nog), maar bovenaan liggend kan dat toch zonder veel problemen.
In het algemeen vind niet elke vrouw het leuk.Zeker weten!
Maar... dan doe je dus wel aan keelneuken! En niet elke DVP vind dat leuk!
Ik heb een privé-adresje. Die verkoopt het aan mij. Maar ik vraag me af: zou ik dit niet via mijn huisarts moeten halen?@Pippi waar koop je dit? Ik een hoop sites die deze en de kamagra variant verkopen, maar weinig met erg goede reviews.