Als hij niet steigert maar weigert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
welk pilletje heb je gekregen en is dat via de verzekering?
Ik heb Vardenafil, 5mg.
Ik krijg er niet zoveel tegelijk, maar een herhaalrecept kan online worden opgevraagd. De huisarts weet dus wel hoeveel je neukt. ;)

Nee, de verzekering dekt de pillen niet. Dus ik sta altijd af te rekenen bij de apotheek. Paar euro per pil, maar zoals gezegd breek ik ze doormidden ;)

Misschien is het goedkoper om voor 10mg pillen tegaan en die in vieren te doen ;)

Hans
 
Wat ik apart vind is dat ik in een fase ben waarbij "weigeren" vaker voorkomt Veels te vaak zelfs in mijn mening en ik die sessie van vroeger constante hardheid kon vergeten, maar laatst had ik een bezoekje waarbij de erectie vrijwel constant aanwezig was, afspraakje was ook boven verwachting, maar bij de tweede bezoekje aan de dame stond ie wel te "weigeren". Heel wispelturig is het blijkbaar. Maar bij die laatste bezoekje was ik ook best moe.
 
Wat ik apart vind is dat ik in een fase ben waarbij "weigeren" vaker voorkomt Veels te vaak zelfs in mijn mening en ik die sessie van vroeger constante hardheid kon vergeten, maar laatst had ik een bezoekje waarbij de erectie vrijwel constant aanwezig was, afspraakje was ook boven verwachting, maar bij de tweede bezoekje aan de dame stond ie wel te "weigeren". Heel wispelturig is het blijkbaar. Maar bij die laatste bezoekje was ik ook best moe.
Het blijkt onvoorspelbaar.
Ik begon met erectiepillen en toen ik die een paar keer succesvol gebruikt had, ging ie het zonder pillen ook weer veel beter doen. waarschijnlijk zit het voor een groot deel tussen mijn oren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan