Voormalig lid 13623
Wandelaar
Iemand ervaring met Aloha Flow in Nijmegen? https://aloha-flow.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor kranenburg heeft ze gewerkt als Jennifer bij MW Nijmegen massage was top maar geen extra's mogelijk.niet geweest, wel paar keer contact via mail en foon gehad. Had in verleden over grens in Kranenburg een salon toen was haar naam Madelief en Hilke. Ze geeft aan "beslist niets" extras te doen. Overigens is ze door Kim Holland een keer bezocht in verre verleden. wat dan weer zou denken dat wel iets mogelijk is. Filmpje is te vinden op google.
In ieder geval een mooie dame!
Deze massage is een combinatie wellness met sensualiteit en pure tantra en geen erotiek: dat wil in de praktijk zeggen dat ik zelf altijd gewoon gekleed blijf en puur in de rol van gever blijf en degene die ik masseer blijft puur in de rol van ontvanger.
Was het hp tijdens de massage of met het douchen. Kun je er iets meer over vertellen?Ik ben er geweest massage 2 uur wel ok douchen achteraf , met Hp. Ik vindt het trouwens geen aantrekkelijke dame dus voor mij blijft het bij 1 x
Hi @Ton smart : haar website vermeld dat zij haar kleding aanhoudt is dat correct of gaan die ook uit?Ik ben er geweest massage 2 uur wel ok douchen achteraf , met Hp. Ik vindt het trouwens geen aantrekkelijke dame dus voor mij blijft het bij 1 x
Ik kan mij voorstellen dat je als dame die in het hogere segment masseert gewoon niet iedereen meer over de vloer wilt hebben.Dit jaar al een paar keer geweest Maar nu in een keer niet meer welke Dit om dat een alleen een paar vragen aan haar vroeg en dat ik geen €150 maar €140 kon betalen daar was zij in een boos over Ik heb gezegd dat bij de volgende massage de €10 bij zal betalen dat was niet goed moet nu betalen Ik heb gezegd dat ik later zal betalen en ik ben gegaan en nu hoef ik niet meer te komen van haar ra toch
Waarom neem je niet gewoon 150 euro mee as dat de kosten zijn die ze vraagt! Ik snap dat ze dan wel klaar met je is hoorIk kan mij voorstellen dat je als dame die in het hogere segment masseert gewoon niet iedereen meer over de vloer wilt hebben.
Wow ja je kan het altijd proberen jij als newbie al meteen korting proberen te krijgen , maar is eerder iets voor vaste klanten dan kan je misschien korting krijgen of extra service hopende jou iets meer geleerd te hebben.Dit jaar al een paar keer geweest Maar nu in een keer niet meer welke Dit om dat een alleen een paar vragen aan haar vroeg en dat ik geen €150 maar €140 kon betalen daar was zij in een boos over Ik heb gezegd dat bij de volgende massage de €10 bij zal betalen dat was niet goed moet nu betalen Ik heb gezegd dat ik later zal betalen en ik ben gegaan en nu hoef ik niet meer te komen van haar ra toch