Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooie vrouw die op het grote scherm vele hartjes sneller laat slaanZojuist aflevering 2 bekeken en ik begin toch wel een beetje verliefd te worden op @Lisa Lefèvre
Afleveringen zijn inderdaad weer te zien. Leuk (als newby wandelaar) om wat meer inzicht in deze wereld te krijgen (nasat dit forum overigens)De afleveringen staan niet meer online bij VTM-Go, Klopt dat ?
Doen!Mooie vrouw die op het grote scherm vele hartjes sneller laat slaan
Heerlijk is dit hoe Lisa het ons toegankelijk maakt om het bed te kunnen delen met een BV en niet alleen in onze dromen maar het kan ook in het echt, doet wel iets met een man .
Ikzelf betrap me er op ook gefascineerd te raken om haar in levende lijve te ontmoeten, hopelijk ooit , ik ga zeker een poging wagen .
Ik vond het tenenkrommend. Dat had ik wel met meer momenten van den Luc. Lisa ging er heel professioneel mee om. Ik zou dat niet kunnen.Ik vond die Luc of heel naief of hij speelde dat te zijn. Iedereen weet toch dat een DVP meerdere klanten op een dag heeft? Hoe meer hoe beter. Ze werken lange dagen, liefst zoveel mogelijk actief want dat brengt geld.
Waarschijnlijk geleerd in zijn opleiding criminoloog.De wijze waarop hij vragen stelt, is echt slecht. Hij stuurt richting bepaalde antwoorden.
Was inderdaad een heel erg raar moment. Maar hij wist wel beter hoorIk vond die Luc of heel naief of hij speelde dat te zijn. Iedereen weet toch dat een DVP meerdere klanten op een dag heeft? Hoe meer hoe beter. Ze werken lange dagen, liefst zoveel mogelijk actief want dat brengt geld.
Of die Luc heeft echt geen flauw benul of speelt dat en weet heel goed hoe het gaat in de wereld van de betaalde liefde.
Je ziet vaker ervaringsdeskundigen die heel goed zijn in het spelen van de vermoorde onschuld.......
Nee dat is zo. Je ziet heel die crew heel veel. Ook film je een hele dag en heb je heel lange interviews. Natuurlijk komt er maar een deeltje in de aflevering.De communicatie lijkt elke aflevering wat vlotter te verlopen, of is het gewoon dat ik er zelf meer aan wen ?
De momenten waarin Luk heel menselijk en leuk isZijn er fragmentjes waarvan je het jammer vindt dat ze niet uitgezonden zijn ?
met een vpn kan je het wel zien, ik kijk ook veronica vanuit belgieIk kan Lisa niet zien
VTM Go app niet beschikbaar in uw land.
Wat zou hij zijn?Soms denk ik dat hij een ...... is.
Ja Luc Alloo de Sergio Quisquater onder de journalisten altijd in voor een kwajongensstreek.Ik vind die Luc Allo maar een heel triestige journalist.
Via welke link?
Nee, dat moet niet. Althans niet in België.MOET een app installeren volgens de site, en die wil niet
Het had nog erger gekund: Eddy Wally als leermeerster en/of schoonvader....... of Jean-Marie Pfaff.Ja Luc Alloo de Sergio Quisquater onder de journalisten altijd in voor een kwajongensstreek.
Ik zie hem graag bezig , veel liever dan de stijve hark Jambers.
Hij zal het ook niet altijd gemakkelijk hebben met als leermeester Jambers en als schoonvader een van Vlaanderens iconen Will Tura.
Op een PC werkt het prima, ook vanuit NL.MOET een app installeren volgens de site, en die wil niet
Veel kijkplezier TedVia welke link?