- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/allegra-7
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze keer gekozen voor een dame met reeds positieve beoordelingen en ik kan mijn medewandelaars enkel toetreden met deze recensies.
Een aangename dame, vlotte babbel en zeker geen klokken kijkster. Betaald voor 1u en bijna 2 uur binnen geweest (gelukkig had ikzelf ook wat ruimte in mijn agenda ). Neemt al haar tijd om je te leren kennen en je comfortabel te laten voelen. Een dame met ervaring waar klant koning is.
Tijdens ons gesprekken ook heel veel gedeeld over haar eigen leven (wat ik hier niet zal posten ).
Sex was goed maar nu niet het einde maar vermoed bij meerdere bezoeken en elkaar wat beter aan te voelen dit een ongelofelijke tijger in bed is waar heel veel mogelijkheden zijn.
Spreekt redelijk goed nederlands, maar geeft de voorkeur aan het communiceren in het engels.
Conclusie zeker de moeite waard
Een aangename dame, vlotte babbel en zeker geen klokken kijkster. Betaald voor 1u en bijna 2 uur binnen geweest (gelukkig had ikzelf ook wat ruimte in mijn agenda ). Neemt al haar tijd om je te leren kennen en je comfortabel te laten voelen. Een dame met ervaring waar klant koning is.
Tijdens ons gesprekken ook heel veel gedeeld over haar eigen leven (wat ik hier niet zal posten ).
Sex was goed maar nu niet het einde maar vermoed bij meerdere bezoeken en elkaar wat beter aan te voelen dit een ongelofelijke tijger in bed is waar heel veel mogelijkheden zijn.
Spreekt redelijk goed nederlands, maar geeft de voorkeur aan het communiceren in het engels.
Conclusie zeker de moeite waard