- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/allegra-7
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze week heb ik eindelijk Allegra een bezoekje gebracht. We hadden een paar maand geleden elkaar al eens in de wandelgangen van de Villa ontmoet en het is wel degelijk de dame van de foto's. Ze is in de tussentijd wel naar de coiffeuse geweest, dus de krullen zijn verdwenen (nu is ze zoals op de foto met de Italiaanse vlaggen). Hoewel ze Nederlands spreekt gaf ze toch de voorkeur aan Engels.
De ontvangst was hartelijk met een TZ. We hielpen elkaar op het bed uit de kleren en gezien ik een propere jongen ben was een omweg langs de badkamer niet nodig. Pijpen was heel lekker, beffen mocht maar niet vingeren wegens scherpe nagels. En natuurlijk heb ik gevraagd om de uitgestalde strap-on eens te mogen proberen. Halverwege de sessie merkte ik op dat ik zelf nog nooit anaal gedaan had, dus daar werd dan ook snel een mouw aangepast. Achteraf nog wat gebabbeld en het uur was om voor ik er erg in had.
Zeker een aanrader, maar ze doet dit werk niet fulltime dus RL in de gaten houden.
De ontvangst was hartelijk met een TZ. We hielpen elkaar op het bed uit de kleren en gezien ik een propere jongen ben was een omweg langs de badkamer niet nodig. Pijpen was heel lekker, beffen mocht maar niet vingeren wegens scherpe nagels. En natuurlijk heb ik gevraagd om de uitgestalde strap-on eens te mogen proberen. Halverwege de sessie merkte ik op dat ik zelf nog nooit anaal gedaan had, dus daar werd dan ook snel een mouw aangepast. Achteraf nog wat gebabbeld en het uur was om voor ik er erg in had.
Zeker een aanrader, maar ze doet dit werk niet fulltime dus RL in de gaten houden.