HornyCorny
Stamgast
Zijn er ook niet-Thaise massagesalons in Den Haag? Of salons waar ook Nederlandse dames werken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn er ook niet-Thaise massagesalons in Den Haag? Of salons waar ook Nederlandse dames werken?
Het gaat me zowel om uiterlijk, als om taal, als om inzet, als om het soort salon. Ik houd van wulps en Thaise dames zijn vaak klein en dun, met kleine borsten. En als ze grotere borsten hebben, zijn ze meestal nep. Ik heb via Kinky meerdere dames bij alle Thaise erotische massagesalons bekeken en er zijn er maar 2 of 3 die ik enigszins aantrekkelijk vind en die goede reviews krijgen. Maar die zijn volgens de reviews dan weer druk bezet. Ook lees ik dat vaak afspraken niet goed geregistreerd worden of de gevraagde dame er toch niet is, er meer dames dan kamers zijn (sowieso weinig dames per salon), en de massage maar matig is (zowel de massage zelf als het erotische deel).Niet meer (tenminste - salons met erotische vergunning. Meer dan genoeg reguliere massage salons).
Bij Baan Mai staan een paar niet-Thaise dames (geen NL) op de advertentie.
Gaat het je om uiterlijk ?
Qua taal zijn er genoeg Thaise dames in de salons die voldoende tot gewoon goed Nederlands spreken.
https://www.girlsreview.nl/threads/roberta-baan-mai.47186/post-975125Baan mai dus. Die hebben meer dan alleen thai. Orjina twijfel ik wat ze daar hebben.
Klopt, die ervaring had ik tot dan toe. Maar sindsdien zijn er 2 nieuwe Europese dames aan de gang dus misschien is het beter geworden.