Wat zijn muis favo buurten in Duitsland and NL?
In Duitsland word het toch wel Duisburg, dit vanwege het grote en betaalbare aanbod, het eenvoudig aanrijden en parkeren. De kamers (op eros26 na) zijn maar matig, en de sfeer op het industrieterrein is om te huilen. Als 2e denk ik aan Keulen, redelijk aanbod, door de beveiliging en de 5€ entree geen gedoe met gekke gasten. Geen horeca oid in de verder sfeerloze omgeving, wel een bar binnen de beide panden.
Ook wel goed is :Club SG in Porta Westfalica, behoorlijk groot pand met een bar/lounge op de begane grond, een kelder en bovenliggende verdiepingen met in totaal zo'n 35 ramen. Het is vooral druk in de avonduren van de weekenden. De dames uit de bar gebruiken kamers van de club.
Er is een straatje in Hamburg (Herbertstrasse) met zo'n 60 kamers gevuld met de meest mooie voornamelijk Duitse meiden van tussen de 20 en 30 jaar. Helaas wel een touristtrap, de dames zijn getraind om je met een lege portemonnee maar wel nog volle zak weer naar buiten te werken.
In Nederland vind ik de Geleenstraat in Den Haag wel ok als wandelgebied, Groningen is ook wel aardig.
Amsterdam, alleen de Ruysdaelkade overdag is het waard, leuke dames, betaalbaar. De wallen zijn alleen leuk om te bezoeken met buitenlandse gasten als toerist. Prijzen, service en kamers om te janken.
Leeuwarden, armoedig en teveel latina's
Alkmaar, matig aanbod, heeft veel geleden onder gedeeltelijke sluiting
Haarlem, te beperkt
Eindhoven, daar krijg ik last van pleinvrees
Doetinchem, mooi pand, helaas op sfeerloos industrieterrein en vaak weinig dames aanwezig
Almelo, te beperkt
Deventer, snel voorbij rijden
Nijmegen, slechts een paar ramen niet de moeite waard
Maasbracht, beperkt aantal ramen, alleen na 10€ betalen te bekijken. Sfeer binnen wel goed en soms leuke dames
Ik kijk vaak naar het totaalplaatje, dus zijn er genoeg dames, is het betaalbaar, zijn de kamers op orde en hoe is de algehele sfeer in de omgeving, zo krijgt een wandelgebied midden in de stad met al zijn voorzieningen bij mij een hogere plek dan eentje op een sfeerloos industrieterrein.
In België is Gent een goede 2e na Antwerpen.
Oostende is vergane glorie en Brussel heeft dan wel heel veel kamers aan de Aarschotstraat echter alleen bezoeken als je je thuis voelt tussen zakkenrollers, asielzoekers, oplichters, junkies en groepjes vervelende noord Afrikaanse jongeren.