Alle raambuurten af gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikeytheking

Vaste klant
165
30/08/23
67
Goedendag ik vroeg mijn eigen af of er mensen zijn die alle raambuurten af zijn geweest van Nederland belgie en grens gebied Duitsland en zo ja wat voor je de leukste of beste buurt ? Niet alleen op basis van de dame die je bezocht hebt maar oom de sfeer setting veiligheid enzovoorts

ook ik ben erg benieuwd wie het gelukt is om alle raambuurten af te gaan. Ik heb zeker mijn best gedaan maar heb ze nog niet allemaal gehad. Ik denk dat ik ze allemaal
in NL en Belgie wel gezien heb. Duitsland is een ander verhaal.

Van alle raambuurten ben ik het meest gecharmeerd van antwerpen. Meeste aanbod, dicht bij het centrum, veilig heb me er nooit bedreigd gevoelt en een lekker Belgisch biertje na de daad is ook niet verkeerd.

Ik moet zeggen dat ik in me in geen een raambuurt onveilig gevoeld heb.

Het aantal bezette ramen geeft bij mij de doorslag. In de meeste NL raambuurten is de bezetting een stuk lager.

Maar goed dit is puur mijn mening. Gezien de afstand wandel ik toch vaker in NL dan antwerpen.

Beetje arrogant voor iemand waarvan de teller nog op 0 staat na meer dan 1 jaar.

Dan ga het maar lekker arrogant zitten vinden in een hoekje ik stel gewoon een vraag. En krijg geen antwoord maar een berocht wat 0 waarde toevoegd. Die mensen die binnen 3 jaar meer dan de 10k berichten aan tikken en types als jou die stralen alleen door hun houding en getallen al genoeg uit. Ik ben heel wat vrouwen geweest dit jaar maar schrijf hier niet elke dag ik heb namelijk nog een leven waarin ik nog wel wat meer te doen heb. Vandaar mijn mega arrogante uitstraling[/QUOTE]

Laatst bewerkt:
Enkel nog Brussel en Gent gedaan en tussen die twee vind ik Gent wel veel aangenamer en veiliger aanvoelen. Antwerpen staat nog op het lijstje om eens te doen. En misschien ooit eens Hollandse raambuurten.

Brussel is vergane glorie, wel met groot aantal ramen. Vuile buurt, reëel onveiligheidsgevoel. 2 delen: aarschotstraat met hoofdzakelijk witte meiden en een enkele Aziatische, en dan ernaast een Afrikaanse buurt met verschillende ramen in een paar letterlijk donkere straatjes. Het is en blijft een speciale buurt en omgeving daar achter het Noordstation.

Gent is gezellig, maar omdat het midden in het commercieel centrum ligt (of aan de rand) ervaar ik het als een hoger risico om betrapt te worden.

Antwerpen heeft hoog veiligheidsgevoel, veel ramen, maar ik vind het een beetje een steriele buurt.

Oostende ooit eens geweest maar heel beperkt aantal ramen en vond het zonde van mijn tijd en de lange rit.

Amsterdam ooit eens geweest, de wallen, en dat was best gezellig. Beetje zoals gent maar groter en drukker.

In duitsland nooit geweest, maar jammer dat ik in de gloriejaren nooit eens naar een van die laufhause geweest ben.

Dat is best een leuk idee, iets voor het nieuwe jaar. Ik vrees alleen wel dat de sfeer en het aantal ramen de afgelopen jaren drastisch is afgenomen.

Voorbeeldje: in Deventer ben je heel snel uitgekeken waar je vroeger prima een paar uurtjes kon wippen.

Terug
Bovenaan Onderaan