Recensie Allana, Brussel/Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dark night

Newbie
8
22/11/23
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/allana-12
Totale kosten (in euro)
100
Ze adverteerde kort in Antwerpen, waar ik haar heb bezocht, maar adverteert nu terug in Ukkel.
Ontvangst was wat zoeken naar het juiste huisnummer. Na wat foto's van voordeuren te sturen heb ik de juiste deur gevonden. Ze spreekt voldoende Engels. Volgens haar profiel ook Nederlands, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Ze ontving in sexy outfit: een netje, string en sexy lederen mini rokje erover met lange boots, net zoals op haar foto's. Ik denk niet dat ze 100 kg weegt zoals op haar profiel, ze is 30 kg afgevallen zei ze.
Ze is heerlijk! We begonnen met heerlijk te knuffelen en tongzoenen. Ik kon haar piercing voelen. Ik mocht aan haar borsten en poesje komen. Toen heeft ze zich helemaal uitgekleed en heb ik haar gebeft. Ze genoot er duidelijk van en kwam klaar, waarvoor ze mij bedankte. Ze kuste haar weg bij mij naar beneden. Pijpen was met condoom. Ik gaf aan dat ik het niet meer uithield en vroeg of ze op mij kon komen zitten wat ze direct deed, zodat ik in haar klaar kwam.

Heerlijk lief en aangenaam meisje dat zelf initiatief neemt. Ze voelt goed aan wat je wilt. Hier ga ik zeker terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan