Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
bezetting is oke te noemen, redelijk wat "nieuwe" gezichten/dames. Is al eerder benoemd volgens mij. Wisselen wel veel van kamers, zo te zien om de straat rood te houden 😁

De kritiek die er her en der was op de extra overlast van ruimere openingstijden deel ik niet zo. Dit zijn doorgaans figuren die van het uitgaan komen, geven ze op de Dam geen overlast dan is het wel elders in de binnenstad. Sinds de ruimere openingstijden heb ik daar al enkele incidenten van gezien, van figuren onder invloed, die verder weinig te zoeken hebben op de Dam.
Ik woon praktisch om de hoek en ervaar amper overlast weet immers waar ik ging wonen. Meeste die wel overlast veroorzaken zijn niet de mensen die uit deze omgeving komen. En vaak is het even een bellentje naar de politie, mailtje naar de gemeente en het word opgepakt, of in ergste geval worden hen die overlast veroorzaken opgepakt, 😉

gister inderdaad paar nieuwe mooie dames gezien, getwijfeld over Jenifer op 16K1 (zag er beetje goor op een geile manier uit) ook bij de nieuwe ramen op 29K2 een mooie slanke donkere dame. Iemand al ervaring met deze dames ? toch maar gekozen voor zekerheid bij "mijn "meissie Rosy.

Die vriendin van Zlatina, die voorheen naast haar stond en ze kwamen vaak samen de straat ingelopen om te gaan werken. Die staat al een tijdje in Antwerpen Verversrui 5-2. Ik weet niet of ze hier een topic heeft eigenlijk.

gister inderdaad paar nieuwe mooie dames gezien, getwijfeld over Jenifer op 16K1 (zag er beetje goor op een geile manier uit) ook bij de nieuwe ramen op 29K2 een mooie slanke donkere dame. Iemand al ervaring met deze dames ? toch maar gekozen voor zekerheid bij "mijn "meissie Rosy.
Hoe is de bezetting vandaag, en is de Braziliaanse Bianca van 1 k-3 ook aanwezig vandaag?

Hoe is de bezetting vandaag, en is de Braziliaanse Bianca van 1 k-3 ook aanwezig vandaag?
heb die al even niet gezien, zit al even een andere dame op deze kamer.
Is onze Carmen Dam 15 op de Dam, zag haar zaterdag jl niet, en Alina 17/3 ook niet gezien, wie weet meer ?
Alina niet gezien, is alweer even in ROE. Wanneer ze terugkomt geen idee.

Carmen heb ik de laatste week wel gezien, de laatste dagen ook nog. Goede kans dat die er gewoon is deze dagen.

Die vriendin van Zlatina, die voorheen naast haar stond en ze kwamen vaak samen de straat ingelopen om te gaan werken. Die staat al een tijdje in Antwerpen Verversrui 5-2. Ik weet niet of ze hier een topic heeft eigenlijk.
Dat is Eva! Die staat idd al bijna een half jaar in Antwerpen. Daar zijn haar verdiensten het dubbele van wat ze in Alkmaar had. Komt volgens mij ook doordat ze maar korte periodes werkt en dan geruime tijd weg is, zo bouwt ze geen vaste klantenkring op. In haar laatste app schreef ze dat ze (helaas)
niet van plan is om terug te keren.

Op grond van haar looks en service zou ze goede business moeten hebben in Alkmaar, maar als je er te weinig zit dan bouw je inderdaad niet echt een klantenbestand op.

Maar wel echt mooi voor haar dat het daar beter gaat!

Op grond van haar looks en service zou ze goede business moeten hebben in Alkmaar, maar als je er te weinig zit dan bouw je inderdaad niet echt een klantenbestand op.

Maar wel echt mooi voor haar dat het daar beter gaat!
jammer had toen nog met haar erover om een trio te doen met Zlatina maar ja kan dus nu ook niet meer. Zou het nu eigenlijk ook niet meer willen beetje uitgekeken op zlatina. Ik ben hopelijk over 2 weken weer in Nederland zal dan is de dam weer eens bezoeken bijna een jaar geleden langer zelfs.

Terug
Bovenaan Onderaan