Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie stond er vanavondIs Alex alweer terug die op het pleintje staat?
Heb haar volgens mij vorige week in de doubletstraat 16ak1 in Den Haag gezien...Ik liep vandaag door het bekende straatje en ik zag een nieuw gezicht zitten op d1. Leek mij type bimbo; blond, opgespoten lippen. Gok dat de rest van haar lijf ook een beetje geholpen is. Iemand enig idee wie en hoe zij is?
Dame van P6 heeft eerder op 14K2 gestaan, ik ben toen bij haar geweest. Sex was goed en leuke meid, weet niet meer hoe ze heet. Dame van kamer 15 is redelijk lang en heeft lang blond haar, is al geruime tijd op de dam op allerlei verschillende kamers.iemand bekend met de voor mij nieuwe gezichten:
P6, vrij slank en een zwarte bril
17k1 (misschien kamer 15) dame met geblondeerd haar.
Qua latina's is het niet heel dik bezaaid, maar Rosy is behoorlijk mollig, dikke billen, knap gezichtje en begin 30.Ik wil zometeen voor het eerst naar Alkmaar gaan. Ik houd van dikke latinas en ben de Doubletstraat in Den Haag een beetje zat. Kan ik beter thuis blijven of valt er wel iets te beleven ?
Gister avond stond ze in haar vaste kamer g3k2.Iemand die weet of Zlatina al is teruggekeerd?
Welke raam zit ze?Zlatina is er zeker weer paar daagjes terug weer een grandioze BJ gehad van haar. Ze is er deze hele maand, daarna weer met vakantie zei ze.
Zie 4 berichtjes eerder.Welke raam zit ze?
Nee, ze had zwart haar, ze zat ergens begin vorig jaar op 5 K1, en zag haar ook paar keer op 23 K1 of 27 K1.Bedoel je de blonde Erika, van een jaar of 33-34? Die is er sinds kort weer.
De dame met de 'colafles'. Is een vriendin van de kleinere, en de andere, wat jongere Erika met donker haar, die nu op 17k4 zit.