Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe is de bereikbaarheid daar? Met openbaar vervoer en dan lopen, kan
Klein kwartiertje lopen in mijn geval,loop namelijk niet zo heel goed door. Anders ik ga ervan uit je komt met de trein, pak je de bus stoppen zo goed als ervoor.Hoe is de bereikbaarheid daar? Met openbaar vervoer en dan lopen, kan ook me fiets meenemen.
Nicole op het pleintje?Best veel pottenkijkers net op de dam. Ben bij Nicole geweest ! Was top !
Jammer, het aanbod word helaas wel minder de laatste tijd hopelijk komt er nog weer wat nieuwe aanwasDenk niet dat Kiki terugkomt. Begreep van een van haar beste klanten dat ze gestopt was, vanwege privé zaken.
heerlijk, maak er een leuke recensie van zou ik zeggenYes! We hebben een bizar goede klik
Ze is er weer even, Ik heb haar vanavond gesproken ze blijft tot 7 meiWeet iemand of Catalina normaal op 2pg2k4 alweer terug is of wanneer ze terugkomt?
En de wandelaars hebben gelijk dat ze naar Luci gaan. Veel leuker en sympathieker dan CatalinaCatalina is er inderdaad weer... Zag haar wel veel open vanavond.
Sinds Luci er zit heeft ze veel minder goede business, gezien haar sm klanten vooral naar Luci gaan. Begreep ik van haar.