Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, is soms wel irritant dat telefoongedrag. Sommige dames hebben het tot kunst verheven, zoals dat slanke dametje op het T-stukje, hoekje met pleintje. Die is nauwelijks bereikbaar voor de buitenwereld.

Maar eenmaal binnen is het vaak anders, of ze moeten hun telefoon mee het bed in nemen, maar dat heb ik zelf gelukkig nog niet meegemaakt :cool:

Hinderlijk is het soms wel als dat ding aanstaat en er sms'jes worden ontvangen, als je net lekker bezig bent. Heb weleens meegemaakt dat een dame de bedsessie onderbrak, omdat 'een belangrijk iemand' appte. Belangrijker dan iemand die 200 per uur neerlegt, omgerekend :cool:;) Sommige dames pakken dat ding gelijk ook weer, als ze uit bed stappen.

Ik heb ook geen zin om aandacht te trekken en de dames te "smeken" om bij binnen te laten.

Ik vind het telefoongedrag in het dagelijkse leven al irritant. Dus dan knap ik er op de dam ook snel op af.

Misschien moet ik de kamernummers beter onthouden van jullie laatste positieve recensies. Dan weet ik waar ik goed terecht kan komen.

Ik heb ook geen zin om aandacht te trekken en de dames te "smeken" om bij binnen te laten.

Ik vind het telefoongedrag in het dagelijkse leven al irritant. Dus dan knap ik er op de dam ook snel op af.

Misschien moet ik de kamernummers beter onthouden van jullie laatste positieve recensies. Dan weet ik waar ik goed terecht kan komen.
Anders even op GR kijken als je daar bent.. op je telefoon🤣

Net weer een rondje gelopen, maar weer allemaal op de telefoon. Jammer, ik was best geil. Thuis dan maar ff een rukkie eraan geven.
Ja joh, win-win, zij een lesje geleerd en jij vindt een hoe-dan-ook aanzienlijke hoop geld in je broekzak! Voelt bijna alsof je in een ruk 50 of 100 euro hebt verdiend. Nog sneller dan de dames het verdienen!

Tenminste, dat denk ik zelf ook wel eens als ik van een voorgenomen damesbezoek afzie en met een lekker filmpje erbij met mezelf aan de slag ga.
En de volgende dag zien de dames er nóg aanlokkelijker en verleidelijker uit en krijg je als je alsnog toehapt nóg meer waar voor je net de dag ervoor zo gemakkelijk verdiende geld😎🤔

Laatst bewerkt:
Ja, is soms wel irritant dat telefoongedrag. Sommige dames hebben het tot kunst verheven, zoals dat slanke dametje op het T-stukje, hoekje met pleintje. Die is nauwelijks bereikbaar voor de buitenwereld.

Maar eenmaal binnen is het vaak anders, of ze moeten hun telefoon mee het bed in nemen, maar dat heb ik zelf gelukkig nog niet meegemaakt :cool:

Hinderlijk is het soms wel als dat ding aanstaat en er sms'jes worden ontvangen, als je net lekker bezig bent. Heb weleens meegemaakt dat een dame de bedsessie onderbrak, omdat 'een belangrijk iemand' appte. Belangrijker dan iemand die 200 per uur neerlegt, omgerekend :cool:;) Sommige dames pakken dat ding gelijk ook weer, als ze uit bed stappen.
ergste wat ik mee maakt; dame zat op mijn gezicht en nam telefoon aan van haar moeder in ziekenhuis. Daar toch wel wat van gezegd uiteraard.
:)

Laatst bewerkt:
Ja, het akelige vind ik dan vooral dat het haar moeder in het ziekenhuis was. Op zichzelf heeft het ook wel iets, een dame die zich laat verwennen door mij -en daardoor ook mij verwent- en ondertussen de dagelijkse zaken laat doorgaan. In een film zou ik erom lachen, vaak is het dan de bedrogen echtgenoot of werkgever waar ze mee bellen trouwens.
Veel erger is het als ze de sex/lichamelijk contact onderbreken om op te nemen, laat staan als jij daarna alleen maar kunt kijken.

Ik heb wel eens vaker dames uitgenodigd toch op te nemen of gesprekje te voeren als ze gebeld werden, terwijl ik met hun bezig bleef. En een dame die telefoneert terwijl je foto's maakt is helemaal een kansje.
Maar het moet geen gewoonte of vanzelfsprekendheid worden dat bellen tijdens hun werk, (dat werk ben ik immers), dat is zeker. En liefst ook niet direct bellen of appen meteen na de sex, wat zeker vaker voorkomt. Dan heb ik teveel het gevoel dat ik niet geleverd krijg waar ik voor betaald heb....

Laatst bewerkt:
Ja, het akelige vind ik dan vooral dat het haar moeder in het ziekenhuis was. Op zichzelf heeft het ook wel iets, een dame die zich laat verwennen door mij -en daardoor ook mij verwent- en ondertussen de dagelijkse zaken laat doorgaan. In een film zou ik erom lachen, vaak is het dan de bedrogen echtgenoot of werkgever waar ze mee bellen trouwens.
Veel erger is het als ze de sex/lichamelijk contact onderbreken om op te nemen, laat staan als jij daarna alleen maar kunt kijken.

Ik heb wel eens vaker dames uitgenodigd toch op te nemen of gesprekje te voeren als ze gebeld werden, terwijl ik met hun bezig bleef. En een dame die telefoneert terwijl je foto's maakt is helemaal een kansje.
Maar het moet geen gewoonte of vanzelfsprekendheid worden dat bellen tijdens hun werk, (dat werk ben ik immers), dat is zeker. En liefst ook niet direct bellen of appen meteen na de sex, wat zeker vaker voorkomt. Dan heb ik teveel het gevoel dat ik niet geleverd krijg waar ik voor betaald heb....
Ikzelf ben weleens gebeld door schoonmoeder terwijl ik net op mijn rug lag met 2 temeiers die zwaar met mijn lul bezig waren , voelde me op dat moment wel een preurisleijer terwijl ik via de mobiel met haar sprak.

Ik signaleer al enkele weken een aantrekkelijke geblondeerde dame in vaak witte lingerie leeftijd geschat tussen 30 en 40 jaar op kamer 29-1. Ik heb GR Alkmaar nagezocht maar kan niet echt een match vinden. Wie heeft een tip😊

Laatst bewerkt:
Ik was gister rond middernacht op de dam. Had gehoopt dat er meer open was. Toen maar bij 16 K1 naar binnen gelopen. Volgens mij heette ze Julia (roemeense), maar volgens de recensies is zij nog niet terug.

Waren veel groepjes jongeren aanwezig die (wellicht) voor het eerst naar binnen gingen. Doen ze goed, durfde ik vroeger niet op die leeftijd.. vooral niet in groepsverband.

ik durfde dat vroeger ook niet, dat ik 20 was, en zeker ook niet in groepsverband. En dat je maten dan buiten staan te wachten, tot jij je wippie hebben gedaan. helaas ook veel overlast door deze groepjes.

op 16k1 zit Irina, op 16k2 zit Nicole. Denk dat je bij Irina bent geweest. Julia is niet meer gezien de laatste tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan