Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
jah, dat ook:)

per 01 februari stopt de proef van de verlengde openingstijden. Men heeft de proef op de som genomen, maar het bleek geen beproefd recept, en het proeft helaas niet naar meer.

Had zelf tevoren al vermoed (zoals een aantal anderen) dat de proef niet goed zou werken, en geen beproefde methode zou gaan worden.

Vanaf 01 februari dus gewoon weer tot max 01:00hr wandelen en dames proeven op den vrijdag en zaterdag.

jah, dat ook:)

per 01 februari stopt de proef van de verlengde openingstijden. Men heeft de proef op de som genomen, maar het bleek geen beproefd recept, en het proeft helaas niet naar meer.

Had zelf tevoren al vermoed (zoals een aantal anderen) dat de proef niet goed zou werken, en geen beproefde methode zou gaan worden.

Vanaf 01 februari dus gewoon weer tot max 01:00hr wandelen en dames proeven op den vrijdag en zaterdag.
Een maand later dan ik voorspelde, het was leuk maar ik kwam er niet speciaal me bed voor uit

Nee als klanten en dames meer dan 10 jaar ingesteld zijn op een sluitingstijdvan 1.00 krijg je ze niet binnen een paar maanden weer over op 3.00. Dus dat was vooraf gedoemd te mislukken. Misschien dat het na een jaar, of anderhalf langer aanhouden langzaam zou beginnen te wennen.

In de tijd dat het nog de standaard was, en dan elke dag, kwam ik vrij regelmatig nog tussen 1 en 3 uuren dan waren er ook nog genoeg dames. En echt niet omdat ze wisten dat ik dan wel eens kwam...

Terug
Bovenaan Onderaan