Klopt, ze heet Emily ……Op 23k3 zit momenteel een mooie jonge dame van 22/23 jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, ze heet Emily ……Op 23k3 zit momenteel een mooie jonge dame van 22/23 jaar.
Jezus, doe even normaal. Ik vroeg vorige week of er jonge meiden waren, het antwoord was ja, dus vandaar mijn reactie. Op de Wallen kom ik al heel lang niet meer.Wegwezen jij, je zit in de verkeerde wijk, laat je naaien door jong spul op de Wallen.
Klopt, ik had niet verwacht dat 30 jong als jong zou worden gezien in dit beroep. WEer wat geleerd.@damestester
Het was misschien wel handig geweest als je had vermeld wat jij onder jong verstaat.
Inderdaad een beetje buitensporige reactie van Duinkonijn...Jezus, doe even normaal. Ik vroeg vorige week of er jonge meiden waren, het antwoord was ja, dus vandaar mijn reactie. Op de Wallen kom ik al heel lang niet meer.
Hmm, nou ja, ze was vroeger echt slank. Bij lichaamsbouw had ik "normaal" geschreven.En Alex omschrijven als mollig, je hebt een ander beeld dan velen.
Gelukkig is er keuze genoeg op de achterdam.