Algemeen Alkmaar algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vanmiddag onverwachts toch nog even op de Achterdam en er waren genoeg leuke dames, helaas vonden de meesten hun telefoon leuker dan kijken naar de schaarse wandelaars, het weer zat met de regen ook wat tegen dus ben ik uiteindelijk bij een vaste dame mijn handen gaan opwarmen.

Ik snap wel dat ze niet veel contact proberen te maken als er weinig volk is, maar dan laten ze ook juist die ene wandelaar voorbij lopen die misschien wel binnen wil komen.

Misschien dat ik dit jaar nog eens vreemd ga, maar grote kans helaas dat mijn volgende bezoek weer aan een vaste dame is.

Ik snap wel dat ze niet veel contact proberen te maken als er weinig volk is, maar dan laten ze ook juist die ene wandelaar voorbij lopen die misschien wel binnen wil komen.

Ik snap het helemaal niet. Als er weinig wandelaars zijn zou ik knipogen en glimlachen tot ik erbij neerviel.... Maar ik deel je mening. Zijn meer met hun telefoon bezig dan met hun werk. En dan maar klagen dat ze niet genoeg verdienen.

Gisteren (maandag) zat op 27K1 een forse geblondeerde dame met mega tieten. Dat is een raam aan zo'n pleintje, tegenover Keyara/Chiara op 23K4 die er niet was. Ze had een bordje met een NL vlag erop, ze sprak inderdaad onze taal maar komt volgens mij ergens anders vandaan. Ze is behoorlijk actief, staat vrolijk te wuiven. Ze heet Sara zei ze, nieuw op de Achterdam zegt ze. Ze heeft een tattoo bovenaan haar rechter bovenbeen (voor de kijkers links), eigenlijk meer haar lies. Ik vroeg of ze eerder elders heeft gewerkt (ik dacht: dan zoek ik haar recensies op), maar ik kreeg geen antwoord. Dit is dus niet Kim, die is ook blond met grote tieten en een bordje maar die staat in G3K1. Heeft iemand al ervaring met deze Sara? Ik ben wel benieuwd, zou een spectaculaire dame kunnen zijn als ze goed haar best doet :p😃.

Laatst bewerkt:
Iemand Patricia nog gespot recent? Ze is al een poos afwezig en vertelde mij eerder dit jaar dat ze in September weer zou terugkeren na haar werkzaamheden in Aachen (voor wat het waard is).

Terug
Bovenaan Onderaan