Hoe heette deze dame ook al weer?En daar zei je niks over toen ik al die keren over haar vroeg kreeg altijd de verkeerde informatie mee. Gelukkig is ze nu wel terug dit is de dame die ik bedoelde.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe heette deze dame ook al weer?En daar zei je niks over toen ik al die keren over haar vroeg kreeg altijd de verkeerde informatie mee. Gelukkig is ze nu wel terug dit is de dame die ik bedoelde.
Sinterklaas ookja ik bedoelde inderdaad om die tijdstip.
ben weer terug in het land dus ben even nieuwsgierig. effe weer op pad 1 deze dagen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar……..Wie heeft ervaring met de dame die nu op Elena haar kamer staat? Kamer 2p g2 k9, redelijk grote dame donker haar met een brilletje.
Deze dame staat ook op kinky: Iris .Daar ben ik ook wel benieuwd naar……..
@R1127 Kamer 27K3 bestaat nietDeze dame staat ook op kinky: Iris .
Leuke aardige dame, behoorlijk stevig maar goed gevormd.
Doet eventueel trio met haar vriendin die momenteel op 27k3 zit.
Sorry, je hebt gelijk! Ik bedoelde 23k3@R1127 Kamer 27K3 bestaat niet
Zij zijn vriendinnen van elkaar en wisselen elkaar af. Als Carmen er niet is is Nicole er en omgekeerd..Weet iemand wanneer "blessed" Nicole weer werkt? Ik zag gisteren dat Carmen weer op haar (eigen) kamer staat.
ja schrijf je dan ook is een keer een recensie als je bent geweest.Carmen is A15? Las in haar recensie dat zij van rimmen houdt. Dus daar moet ik snel maar ff heen.
Er was de afgelopen dagen een Nicole in Den Haag, rose passage k11, mogelijk dezelfde.De bedoelde Nicole (die op de kamer van Carmen staat) is er nooit meer dan een paar dagen, dus moet je altijd snel wezen.
Ik snap wel dat ze niet veel contact proberen te maken als er weinig volk is, maar dan laten ze ook juist die ene wandelaar voorbij lopen die misschien wel binnen wil komen.
niemand die dat wat boeitWeer genoten van Irina ze heeft mijn BBC gezogen en heb voor der verandering op haar voeten gespoten
klein kind je zal lekker een ban krijgenJe moeder die het wel boeit ze verlangt naar die BBC van mij