ik had haar ook gemist, erg jammer! Ze is er gelukkig snel weer..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs Elena 11k2 al terug@Keesvizzer wellicht dat je 1998 bedoeld, maar veel dames komen tegenwoordig doordeweeks (m.n. ma-di-woe) amper nog op / op een beperkte winst uit.
15*50(of meer) = 750 - 130 = 620 euro winst of meer per dag. Was het maar waar, dan draaiden veel dames gewoon 15-20 mille per maand;-)
We horen er genoeg die hun huur niet of nauwelijks meer kunnen betalen, en er zijn er redelijk wat gestopt, omdat de inkomsten tegenvallen. Het heeft geen zin om voor 1.000 winst per maand op de Dam te staan. Kun je beter een normaal baantje nemen.
Een kleiner gedeelte van de dames verdient alsnog heel goed, en zeker voor Roemeense/Bulgaarse begrippen, maar zo mooi als jij het schetst is het helaas niet.
Laat je het even weten en schrijf een recensie.Kijk, dat is goed nieuws
Frans Snel inderdaad met pensioen:Tevens heb ik vernomen dat de heer F (Frans) Snel een van de Raam exploitanten er mee gaat stoppen. De kamers worden naar mijn gehoor overgedragen aan het Kantoor of the new office.
Die vraag had ik zondagavond al beantwoord:Hoe was het op de dam gisteravond en komt Elena nog terug dan
Die Sylvia die jij bedoelt blijft in Den Haag. In Alkmaar is veel te weinig te verdienen.Weet iemand of de Bulgaarse Sylvia vandaag aanwezig is
Ongeveer 15 dames aanwezigHoe is de bezetting vandaag? Rustig vanwege kerst?
Ik moet een eind reizen, daarom mijn vraag.
Vanmiddag bij Maria op 12/1 geweest rond 16:00, die is er dus gewoon, was lekker met pzc.die is pas in het nieuwe jaar weer terug, even op vakantie naar ROE voor de feestdagen.