el niño mimado!
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.stoutprivehuis.com/dames/aliyaah
- Totale kosten (in euro)
- €150 + €50 pzc
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb net een zeer geslaagde blind date achter de rug met Aliyah. Dat deze zo geslaagd zou worden, had ik vantevoren niet verwacht. De dame keek me namelijk niet aan toen ze naar beneden kwam en ze keek ook een beetje nors en ik dacht: 'als dat maar goed gaat komen'. Aliyah is een hele slanke Surinaams/Hindoestaanse dame van 22 jaar, met zachte kleine borsten en een lekker klein kontje. Ze is rond 1,60m schat ik en dat past perfect bij mij. Gelukkig bleken we een klik te hebben (ze ging wel drie keer 'stuk' om mij) en de norsheid verdween. Ik kon haar lekker overal betasten en zoenen. Ze heeft een lekker zacht lichaam. En daar werd ik behoorlijk opgewonden van. Al snel nam ze mijn stijve pik in haar mond en begon ze me lekker te pijpen. Pijpen deed ze lekker gulzig en nat. Hemels! Ondertussen kon ik niet afblijven van haar ranke lijf en kuste ik haar lekker overal. Beffen wilde ze helaas niet toestaan. Misschien komt dat de volgende keer aan bod, maar ik vond het niet erg, want ik kon haar lekker zoenen, strelen en haar heerlijke slanke billen vastgrijpen. Ze bleef me langdurig pijpen. Erg lekker dat hier voldoende tijd voor vrijgemaakt werd. Uiteindelijk wilde ik haar intiem voelen. Ze deed het condoom erom en we begonnen met standje cowgirl. Heerlijk hoe we in het ritme steeds heter werden. Ze past perfect in mijn armen en het was heerlijk om haar, stevig omhelzend, op mijn buik te voelen. Ook achter haar in doggy style is het uitzicht en het genot perfect. Uiteindelijk kon ik me in standje missio niet meer inhouden en spoot ik het condoom al kreunend vol. Er was nog een beetje tijd over voor een korte douche en een beetje nakroelen. Aliyah is een heerlijke meid. Had dit niet verwacht. Herhalingsgevaar: zeker weten. Ondanks dat ze wat terughoudend was (bijvoorbeeld geen beffen) waardeer ik het bezoek toch als uitstekend. Had gewoon even behoefte aan een heerlijke meid en dat is zij.