Recensie Alixx, Aalst (vh Schilde) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chavez

Newbie
4
16/04/24
2
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/alixx-hot-2/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame gezien toen ze zich nog bevond in Schilde. Niet de meest toegankelijke plek, maar er bevinden zich altijd wel dvp. De kamer was schoon, appartement makkelijk te vinden en parkeerplek voor de deur. De foto's uit haar advertentie zijn licht bewerkt met een filter. Geen idee waarom. Ze heeft een mooi en zachtaardig gezicht. De werkelijkheid zit niet ver naast die van haar foto's. Ze is (zoals alle latina's) klein en heeft een normaal postuur. Haar unique selling point is toch haar slanke taille en haar strakke kut. Spijt dat ik maar één langs ben geweest.

De date zelf
Ze had net daarvoor geblowd (wat ik niet prettig vind),waardoor de kamer naar wiet stonk. Het raam stond open dus de lucht trok snel weg (zat daarna nog wel in mijn kleren). Bachata muziek stond op en ze was lekker aan het meezingen. Na betaald te hebben werd ik gesommeerd om op bed te liggen. Boxer deed ze uit waarna ze heerlijk begon te zuigen. Pijpen kan ze erg goed. Toen eenmaal het parade paardje wakker was geworden zijn we overgaan op missionaris. Wauw wat een uitzicht. Haar vormen samen met een heerlijke strakke kut zorgt voor genot om heerlijk nog over na te dromen. Omdat ik ook benieuwd was hoe ze van achter eruit zou zien hebben we nog even doggystyle geprobeerd, maar dat vond ik al snel te saai. Weer terug op missionaris en afgemaakt.

Dame gezien 15 of 22 december. Ze is half Colombiaans en half Costa-ricaans. Ze zei dat ze recent was aangekomen in BE. Heeft familie in Spanje zal zich langzaam die kant op verplaatsen.

Voor mij een heerlijke ervaring: 4 sterren ipv 5 vanwege de wietlucht.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan