Le bon vivant
Newbie
- 1
- 01/06/23
- 0
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-heren-9.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik doe dit al meer dan 15 jaar .dit is veruit de slechtste ervaring ooit.met de dame gebeld foto's zien er veel belovend uit .afgesproken voor een uurtje .
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys
www.redlights.be
Kom aan haar appartement op het gelijkvloers.ze staat mij op te wachten in een jurkje .ik moet naar de berging gaan daar staat een veldbedje…tussen winkelwaar en kuisproducten enz. Moet mij uitkleden ze masseert mij een minuutje.moet op mijn rug gaan liggen ze pijpt mij met condoom(50sec) dan stelt ze doggy voor ….. ik vraag wil je aub je jurkje uit doen .ja dat is dan bij betalen.doe eventjes doggy.ik vraag een ander standje ….bij betalen…ik word al helemaal misselijk ….ik vraag wil je me dan klaar pijpen betalen….heb gedegouteerd mijn kleren aan gedaan en boos vertrokken….wegblijven boys

Lieve heren...
Kom naar mij en geniet van een heerlijke massage en meer natuurlijk even heerlijk wegdromen , genieten...xx Bel me voor een afspraakje te

Laatst bewerkt door een moderator: