- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6191256-alisa
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen weekende bij deze dame geweest.
Ondanks waarschuwingen in whem gedeelte over balkan/bendes en ik lees nu al van iemand die het over minderjarig heeft.
Blijkbaar is het normaal om vrouwen bij de enkels af te zagen zonder enige ervaring met betreffende dame.
Ga zo door helden. Het is uiteraard makkelijk om dit op deze manier te doen.
Nu de date. Uiteraard zal alles via een planner zijn verlopen. Maar dit gebeurd bij bijna elke dame die de Nederlandse taal niet machtig is.niets vreemd aan
Afgesproken tijd aangebeld.
Vrouw doet alles met Google translate. Roemeens.
Pijpen goed, neuken diverse standjes top.
Tongzoenen matig
Zover ik kan beoordelen fris en fruitig. Wel klein buikje van eerdere zwangerschap.
100 euro betaald. Er was geen wisselgeld. Afspraak was namelijk 90. Maar 100 euro was het meer dan waard voor zo n mooi vrouwtje.
Let wel voor de mensen die niet aan Nzc willen doen. Dit was allemaal Nzc. Staat ook keurig in de adv. Dus wil je dit niet, dan niet oordelen.
Ondanks waarschuwingen in whem gedeelte over balkan/bendes en ik lees nu al van iemand die het over minderjarig heeft.
Blijkbaar is het normaal om vrouwen bij de enkels af te zagen zonder enige ervaring met betreffende dame.
Ga zo door helden. Het is uiteraard makkelijk om dit op deze manier te doen.
Nu de date. Uiteraard zal alles via een planner zijn verlopen. Maar dit gebeurd bij bijna elke dame die de Nederlandse taal niet machtig is.niets vreemd aan
Afgesproken tijd aangebeld.
Vrouw doet alles met Google translate. Roemeens.
Pijpen goed, neuken diverse standjes top.
Tongzoenen matig
Zover ik kan beoordelen fris en fruitig. Wel klein buikje van eerdere zwangerschap.
100 euro betaald. Er was geen wisselgeld. Afspraak was namelijk 90. Maar 100 euro was het meer dan waard voor zo n mooi vrouwtje.
Let wel voor de mensen die niet aan Nzc willen doen. Dit was allemaal Nzc. Staat ook keurig in de adv. Dus wil je dit niet, dan niet oordelen.