Recensie Alisa, Den Bosch 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

doedatnogeens

Wandelaar
29
16/11/24
46
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5113764-alisa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alisa, ik denk nog wel eens aan haar. Wat een schatje en jammer dat ik haar niet thuis kan opzoeken want onze date was lekker.

Communicatie verliep soepel, ze spreekt goed Engels. Heerlijk om te zien hoe ze zich voor me uitkleedde.

Kleine, slanke meid met een paar flinke borsten die wat hulp hebben gehad. Haar buik is niet helemaal strak, ik vond haar er niet minder mooi om.

Ze kuste me op een hele intieme manier die erg fijn aanvoelde. Helaas, geen tongzoenen terwijl dat wel in haar profiel staat. Haar keus dan, aan mijn hygiene ligt het niet. Ondanks haar frisse adem kon ik wel merken dat ze gerookt had maar niet op een manier die ik als antiroker als storend had ervaren, dat tongzoenen had ik graag met haar gedaan 😉.

Ze is relaxed, ijverig en lief. Ze voelde me goed aan en terwijl ik ontspannen lag pijpte ze me heerlijk mc. Prachtig uitzicht om zo'n mooie meid met je bezig te zien. Daarna allerlei lekkers gedaan... ze heeft zich oraal laten verwennen liggend en in 69, we hebben lekker geneukt in verschillende posities en uiteindelijk heeft ze met haar handen het feestje afgemaakt. Dat had wat extra aandacht nodig maar lag niet aan haar. Ze bleef ijverig bezig en onverwacht gingen ineens een paar vingertjes bij me naar binnen en dat bracht me tot een heerlijk hoogtepunt.

Wie dus twijfelt aan haar, ze is echt en het is een lieve, knappe meid die me een hele fijne ervaring heeft bezorgd. Vooral vanwege de fijne sfeer zou ik haar graag nog eens zien, zelfs zonder tongzoenen...

Terug
Bovenaan Onderaan