Iemand ervaring met dit leuke snoetje?
Tarief is wel verdacht laag...
Tarief is wel verdacht laag...
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl gelukt met een afspraak? Als ik zo kijk naar de prijs, dan is het te mooi om waar te zijn. Ze ziet er wel goed uit.Ik probeer contact te maken... keep you posted
Geen reactie....
Omdat die club die achter die advertenties zit natuurlijk verre van zuivere koffie serveert.Dat is het rare. Als het klopt is dit een knappe meid die dat domme bare achterwege kan laten en gewoon 150 of 180 per uur kan vragen.
Minder risico, leukere clientèle, dus echt: waarom zou je?
Afgaande op het nzcforum is er dus een niche voor goedkoop bare en haakt men massaal aan.Oh, helemaal mee eens. Nare clans altijd mijden.
Maar theoretisch: Zelfs als dubieuze boeker heb je er geen voordeel bij om 130 te vragen, bare erbij te zetten etc.
Het spreekt enkele mannen aan, maar de grootste groep loop je er juist door mis, dus er is geen financieel voordeel te behalen.
Enige wat ik me kan voorstellen is dat ze mooie nep foto's gebruiken en middelmatige dames alle denkbare extra's laten uitvoeren, maar incidenteel lees je toch ook wel dat de dame wel overeen komt met de foto's.
Dan moet je wel echt een dombo zijn om bij een knappe dame 140 met bare opties te bieden terwijl 200 zonder die opties meer opbrengsten zou genereren (nog even los ervan dat het voor de dame in kwestie veiliger en plezieriger zou zijn).
Dus ik blijf erbij: Er kleeft ook voor dubieuze types geen voordeel aan.
Ze denken misschien: Alles aanbieden is alle klanten binnen vissen, maar ik denk dat het zo helemaal niet werkt, want zeker hier op het forum haakt 4 op de 5 mannen dan af.