Recensie Alisa, Amstelveen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HeerP

Newbie
1
04/10/21
0
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/504695-alisa
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds lange tijd weer eens bij Alisa langs geweest. Wat een zalig Dame is ze toch, lief en tot heel veel fijne erotische dingen bereid. ze geeft je echt een GFE. Ze is echt een heerlijke, curvy, mollige Dame, zacht, lief, geineteresseerd en ondeugend. Als je van maatje meer houd is ze echt een aanrader. Ik ga verder geen intieme zaken vermelden over haar. Zij is zeer respectvol, dus dan ben ik dan over haar ook.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/504695-alisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag eindelijk Alisa kunnen bezoeken. Prima bereikbaar , makkelijk parkeren en discreet. Had wat champagne en chocolade meegenomen. Werd zeer gewaardeerd. Ja ze is zeker voller dan op de foto's maar ik vind dat niet erg . Gelijk lekker zoenen. Even opfrissen en toen in slaapkamer verder . Mmm lekker zoenen en haar borsten likken . Zij heeft gevoelige tepels . Toen haar gebeft en na een tijdje kwam ze heerlijk klaar . Toen was het haar beurt om mij te verwennen. Ze pijpt lekker en diep . En vergat ook mijn ballen niet . Moest mij sterk inhouden . Zij kijkt je ook heel verleidelijk aan . Toen condoom erop en ging zij mij berijden . Zij kwam alweer , wow . Vervolgens doggy en met handjob afgemaakt. Heerlijk uurtje gehad . Als je van curvy houd is Alisa aan te raden . Zij is wel selectief.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan