Recensie Alis, Den Haag (Amsterdam, Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Binnen komen kan af en toe drama zijn, daar heeft @HvtK gelijk in.. Maar Alis/Tatiana zit in een 1 kamer appartement, dus waar die eerste dame vandaan kwam is mij een raadsel.
De foto's bij haar advertentie zijn 100% van haar zelf.

Het zou haar vriendin Galina geweest kunnen zijn, die is wat steviger.. maar Junkachtig No Way!!
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg geen contact met haar, jammer want ik wil haar graag nog een keer bezoeken.


Haar advertentie wordt wel af en toe omhoog geplaatst dus ze zal wel werken neem ik aan.
Iemand die haar recent nog bezocht heeft?
 
Ik wilde een poging wagen, maar ik kan haar niet bereiken. Ik kan haar niet vinden op whatsapp. Heb ik al een keer eerder gehad met een dame, die heeft gekeken, maar ik stond niet geblokt. Misschien omdat haar nummer ergens geregistreed staat ofzo.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2076702-alis
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn grote genoegen zag ik dat Alis verhuist is naar Den Haag.
In het verleden had ik haar al een paar keer bezocht en dit was mij altijd super goed bevallen.

Alis is echt een meid die haar best doet om het je naar je zin te maken, dit in tegenstelling tot een aantal van haar collega's die je liever met 15 minuten weer zien gaan.

Ze is echt een meid met karakter en humor waardoor een bezoek aan haar meer is dan alleen even neuken en klaarkomen.

Ze werkt met een planner wat af en toe wat lastig kan zijn, maar als je duidelijk aangeeft dat je in de straat bent en eventueel even een foto stuurt als bewijs dan moet het goed gaan.

Alis herkende mij nog van bezoekjes van eind vorig jaar, dus voelde het gelijk vertrouwd. We hebben gezellig even bijgepraat en daarna op het uitstekende 2 persoons boxpring bed plaatsgenomen. De seks was als vanouds.. heeerlijk 😛 en haar mooie borsten blijven ook altijd een genoegen om te voelen.
Alis heeft mij heerlijk naar een hoogtepunt gewerkt en tevreden de deur uit gegaan.
Gelijk afgesproken om volgende week weer bij haar terug te komen.
Thanks Alis!! 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan