- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-aliona-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Hartje Antwerpen vlakbij Opera
Foto's doen veel goeds vermoeden, au contraire
Uitgezakt lijf, op het randje van dik. Hangborsten, wel met flinke tepel
Kale kut die ook uitgeleefd is
Totale desinteresse, beetje trekken dan cd over slappe piemel en al pijpend een beetje leven erin.
Uiteindelijk toch recht en zij bereed me cowgirl en later afgemaakt in missionaris.
Tussenin zit ze haar gsm te checken op fb, van een gesprekje is helemaal geen sprake
Tweede ronde zelfde scenario maar doggie afgewerkt, moet wel zeggen dat ze haar kont geil in de lucht stak en zo had ik mooi zicht haar doggie nemende. Enkel hierdoor heb ik de cd kunnen vullen.
Conclusie, wat een afknapper. Ze deed best mijn worst fuck ever te zijn. Zonde van het geld, gelukkig niet veel.
Foto's doen veel goeds vermoeden, au contraire
Uitgezakt lijf, op het randje van dik. Hangborsten, wel met flinke tepel
Kale kut die ook uitgeleefd is
Totale desinteresse, beetje trekken dan cd over slappe piemel en al pijpend een beetje leven erin.
Uiteindelijk toch recht en zij bereed me cowgirl en later afgemaakt in missionaris.
Tussenin zit ze haar gsm te checken op fb, van een gesprekje is helemaal geen sprake
Tweede ronde zelfde scenario maar doggie afgewerkt, moet wel zeggen dat ze haar kont geil in de lucht stak en zo had ik mooi zicht haar doggie nemende. Enkel hierdoor heb ik de cd kunnen vullen.
Conclusie, wat een afknapper. Ze deed best mijn worst fuck ever te zijn. Zonde van het geld, gelukkig niet veel.
New Aliona
Hello im Aliona new in Antwerpen city center.Im Beautiful and very sexy women .Call me for make appointment.
www.redlights.be