WHEM Alina, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een week op 3 geleden heb ik met haar een afspraak gemaakt.
Ze komt heel vriendelijk over op de app. Na wat heen en weer berichten met elkaar heb ik voor s avonds een afspraak gemaakt.
Zo bood me ook een trio aan samen met haar zus op het zelfde adres maar heb deze overgeslagen.
Ze ontvangt in de wijk Holtenbroek Zwolle.
Ik heb uiteindelijk voor 2 uurtjes met haar afgesproken ze gaat in Mei weer terug na haar thuis land en kwam later weer terug zij ze.
Ik kan jullie het zeker aanraden.
Ze komt heel vriendelijk over op de app. Na wat heen en weer berichten met elkaar heb ik voor s avonds een afspraak gemaakt.
Zo bood me ook een trio aan samen met haar zus op het zelfde adres maar heb deze overgeslagen.
Ik heb uiteindelijk voor 2 uurtjes met haar afgesproken ze gaat in Mei weer terug na haar thuis land en komt later weer terug zij ze tegen mij

Ik heb uiteindelijk voor 2 uurtjes met haar afgesproken ze gaat in Mei weer terug na haar thuis land en kwam later weer terug zij ze.
Maar heb je de afspraak gemaakt...of ben je ook daadwerkelijk geweest?
Want dan kan ik de review niet vinden?

Ben wel nieuwsgierig in haar, haar services etc.

Haar service is zeker goed.
Ik zelf hou van rustig opbouwen. Dus Ik ben begonnen met haar te masseren en kusje in haar nek te geven en een heerlijke tongzoenen met elkaar.
Vandaar uit heb ik haar heerlijk een lange lik beurt gegeven waar ze zeker van genoot en heerlijk nat begon te worden.. je merkte dat ze er heerlijk van genoot.
Hier na hebben we de rollen omgedraaid en heeft ze mij even heerljjk gemasseerd en mijn een lange pijpbeurt heeft gegeven zonder cd.
Je merkt zeker aan alles dat ze er van genoot. toen het condoom omgegaan en heerlijk boven op mij gaan zitten
Later heb ik haar heerlijk van achter genomen..
Ze vertelde mij dat ze pas was begonnen was met dit werk en dat ze hier voor in Duitsland werkte in een club. Zij zelf komt uit Roemenië

Dit is haar zus https://www.kinky.nl/advertenties/8144706-maria

Terug
Bovenaan Onderaan