WHEM Alina - Voorburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hepzebaiah

Newbie
23
30/04/22
21
1
Ineens kwam deze Alina voorbij in Voorburg, wat een schoonheid met uitgebreid pakket handelingen. Foto's zijn herkenbaar (zelfde stijl als die voormalige City Tour / GK dames) en ben eigenlijk nog nooit teleurgesteld bij iemand uit die stal, dus op basis daarvan zou ik de gok al wel durven nemen eigenlijk (ik wacht nu op reactie), maar misschien dat iemand van jullie haar al ontmoet heeft?

Ik vraag me af wat te denken van de review op kinky. Advzex heeft al 3 reviews op naam, maar ik ik denk niet dat Alina dit allemaal doet;

"Same lady as in the photo. Bare sex and cum in her cost 50€ extra, as well as golden shower. For tools, I need to bring myself, but she is very accomodative. After paying, I slid my cock directly to her unprotected warm pussy and pee in there, continued with bondage session where I tied her and put my fist in her pussy and squeezed her breasts until one of them turns purple. Finally, i pumped her pussy with my bare cock and cummed in her. For two hours appointment, her pussy always filled, either by my fist, feet or dick. She was barely able to walk properly at the end of our meeting, but she guided me out of the hotel which I found very nice of her. I will definitely back again".

Ik vraag me af wat te denken van de review op kinky. Advzex heeft al 3 reviews op naam, maar ik ik denk niet dat Alina dit allemaal doet;

"Same lady as in the photo. Bare sex and cum in her cost 50€ extra, as well as golden shower. For tools, I need to bring myself, but she is very accomodative. After paying, I slid my cock directly to her unprotected warm pussy and pee in there, continued with bondage session where I tied her and put my fist in her pussy and squeezed her breasts until one of them turns purple. Finally, i pumped her pussy with my bare cock and cummed in her. For two hours appointment, her pussy always filled, either by my fist, feet or dick. She was barely able to walk properly at the end of our meeting, but she guided me out of the hotel which I found very nice of her. I will definitely back again".
Nee dit is een fake review. Zij ontvangt niet in een hotel en doet ze zeker niet aan bare sex . Zij heeft haar mogelijkheden ook al aan aangepast . De dame waarmee zij samen ontvangt ken ik goed . Zij verhuizen morgen naar Zoetermeer

Ik ben er geweest voor een stevige pijp en rim....op der knieën met handen op de rug en haar keel geneukt alsof het een nat kutje was....tussendoor ook omgedraaid zodat ze mijn reet kon likken....niet geneukt maar diep in der keel klaargekomen...vond ze lekkerrrrr
Bare doet ze denk ik niet maar had ik ook geen belang bij....op de dag dat ik ging stond het wel bij de mogelijkheden op kinky...dus wel mogelijk misschien voor vaste klanten??

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er al collega's half uurtje bij dame op bezoek geweest? Heb zeker interesse maar €150/30 doe ik niet snel, dus nog wat twijfel..

Dat staat mij ook altijd enigszins tegen, €100 voor 30 min is m.i. toch wel het maximum.
Om die reden ben ik ook voor een uurtje gegaan, want ook voor een uurtje is €200 mijn maximum en dan verwacht ik toch wel innig tongzoenen, gewillig spelen met mijn complete klokkenspel en alles daar omheen, een goede PZC/DT en dat een dame ook niet zo moeilijk gaat doen over het laten verkennen van haar lichaam. Ik vind het namelijk toch ook altijd erg geil om een dame subtiel te betasten/bevredigen en dus haar ook in de mood te krijgen etc. Dat heb ik voor die €200 ook gekregen bij Alina en was het m.i. meer dan waard! Dus @feestje, wat let je...;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan