- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
Alina zegt uit Macedonië te komen, maar daar spreken ze volgens haar Servisch en geen Bulgaars dialect. Tegen anderen heeft ze gezegd uit Montenegro te komen en Servisch te spreken. Maar ze spreekt vloeiend Roemeens en heeft een Roemeense zus van een andere moeder… kortom, ik zet haar hier gewoon als Roemeense neer. Ze heeft voorheen in Pascha gewerkt (onder de naam Matena?) maar de nieuwe eigenaren hebben de kamerhuur verhoogd en ze vond het nu te duur. Ze spreekt heel behoorlijk Engels en Duits. Ze is een echte blikvanger met haar mooie gezicht met fraaie bril en mooie borsten en haar lange blonde haren. Ik schatte haar begin 30 maar ze vertelde me 39 te zijn.
Haar lange verleden in Pascha speelde wat parten op de kamer. Als het aan haar had gelegen was het gebleven bij vluchtig tongzoenen, kort pijpen, en snel de condoom erom en binnen een kwartier klaar. Ik heb achteraf van andere mannen gehoord dat ze Laufhaus service biedt. Maar ze liet zich goed leiden, zodat er uiteindelijk goed en uitgebreid getongzoend werd en ook langer gepijpt met de nodige afwisseling. Het neuken ging prima (ze had vooraf gezegd dat dit misschien niet ging gebeuren, maar ze zou haar best doen). Dus uiteindelijk lekker klaargekomen.
Mannen die gewoon gaan liggen en afwachten wat de dame doet zullen met haar misschien geen goede kamer hebben. Maar als je haar een beetje stuurt, dan gaat ze daarin goed mee en kun je het goed hebben met deze knappe dame.
Haar lange verleden in Pascha speelde wat parten op de kamer. Als het aan haar had gelegen was het gebleven bij vluchtig tongzoenen, kort pijpen, en snel de condoom erom en binnen een kwartier klaar. Ik heb achteraf van andere mannen gehoord dat ze Laufhaus service biedt. Maar ze liet zich goed leiden, zodat er uiteindelijk goed en uitgebreid getongzoend werd en ook langer gepijpt met de nodige afwisseling. Het neuken ging prima (ze had vooraf gezegd dat dit misschien niet ging gebeuren, maar ze zou haar best doen). Dus uiteindelijk lekker klaargekomen.
Mannen die gewoon gaan liggen en afwachten wat de dame doet zullen met haar misschien geen goede kamer hebben. Maar als je haar een beetje stuurt, dan gaat ze daarin goed mee en kun je het goed hebben met deze knappe dame.