Ik was vanmiddag twee keer in de Doub en de eerste keer was vroeg in de middag rond aanvang van haar "aftap"werkzaamheden al naar binnen gegaan bij de oudste van de zussen .
Later in de middag waren zij en zus "Lady Di" flink druk in de weer en de gordijntjes gingen maar even open en heel snel weer dicht.
Tja over aanloop hebben ze niets te klagen en dat is al een jaar of drie zo. Dus ze doen wel degelijk iets goed. Jammer vind ik dat de beide dames hun gezicht een beetje te veel "plamuren" . Ik vind ze er om zo maar te zeggen 'geiler' uit zien dan dat ze mooi zijn. Maar belangrijk voor mij is de goede service die ze verlenen en hun persoonlijkheid. Leuk, lief, aardig, eerlijk, schoon, geil, humorvol en genietend !
Met Alina valt het niet stil indien er niet gesekst wordt: ze praatte (mompelen was het eigenlijk) zelfs met volle mond tegen me toen ze aan de pijp bezig was. Ik heb haar toen gelijk tot de orde geroepen, want dat zijn geen 'bed' manieren. Nooit met volle mond praten zegt mijn moeder altijd.
Ik wist nog dat ze zelf volop geniet van een 'zachte' Bef, dus op het oude spoor rustig verder geborduurd waarbij ze flink wat herrie kan maken. Een tweede keer werd hem niet meer, jammer want ze smaakte overheerlijk ....
Nu ik aan de beurt en kreeg een redelijke pijp tussendoor met cd. Om bekende redenen na verloop van tijd tikte ik af. Alina eerst op haar zij gedraaid en daarna bovenop mijn gulzige bekkie om de Baf te ondergaan. Ook het verwennen van dit bij-gaatje valt in goede aarde bij madam. Ze is een gewillig 'slachtoffer'. Stiekem toch het hoofdgaatje proberen te tongen, maar dat ging mooi niet door wegens "to sensitive".
Maakt niet uit, verder zoals in het liedje : van voor naar achter en van links naar rechts.
Hoe prettig het ook kan zijn, aan alles komt een eind. Tijd is geld en vandaar over naar de slot ceremonie. De pijp mèt kende een redelijk door mij gewaardeerde uitvoering en werd besloten met een voldane lozing mijnerzijds in het mondje, maar wèl in de 'lul'beschermer.
Gezellig grappend samen de afwas uitgebreid gedaan en de taken onderling eerlijk verdeeld : zij afwassen en ik afdrogen.
Alina is een leuke meid die er zelf wel pap van lust en best wel luidrustig is. Ik hoorde haar later in de middag bij het voorbij gaan, vanaf de straat een paar harde genotskreten slaken. Haha, Ik moest wel in mezelf lachen : haar genotsknopje was nu dus alweer zo "sensitive" ....
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .