Alina Haus Rita Herten/Gelsenkirchen Westerholt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

caco47

Wandelaar
40
23/09/23
87
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Haus Rita Herten
Totale kosten (in euro)
60
Haus Rita in Herten bij Gelsenkirchen bezocht. Korte voorstellingsronde en volgens mij waren alle dames die op de site van Haus Rita vermeld zijn op dat moment beschikbaar. Gekozen voor Alina. Zeer vriendelijk vrouw die je (was daar voor de eerste keer) erg op je gemak stelt. Ze is beslist niet mager,; aan de mollige kant, maar heerlijk om haar lichaam zo te voelen. Na een korte douche, op bed beland en (op mijn verzoek) niet te snel maar wel heerlijk gepijpt. Dit ging zo goed, dat ik haar d'r gang maar heb laten gaan en met een weinig handinzet klaargekomen. Aan intiem niet toegekomen, dat komt de volgende keer wel! Mijn complimenten voor de uitstekende hygiene in Haus Rita.
 
@caco47

Haus Rita in Herten bij Gelsenkirchen was onbekend en dus onbemind bij mij en waarschijnlijk ook bij het merendeel van de overige leden van dit forum.

Ik heb de website van Haus Rita bekeken, de locatie doet mij een beetje denken aan Escape in Doetichem en de damens zien er voor mij prikkelend uit.

Helaas geeft de website een informatie over prijzen van de geleverde service. Jij geeft aan 60 euries te hebben betaald voor 30 min inclusief tijd voor kort douchen vooraf. Vragen de overige aanwezige DVP's een vergelijkbare prijs?

B.v.d. voor je bericht
Tall
 
@Tall. Het was ook voor mij de eerste keer dat ik daar ben geland. Geen idee wat de overige dames vragen. Had eigenlijk mijn keus, op basis van hun website, al op Alina gemaakt. Het is geen Laufhaus zoals ik me bij Escape voorstel, maar een privehuis met een aantal dames, misschien vergelijkbaar met Casa Rosso in Emmerich of House of Pleasure in Ophoven B. (indertijd, helaas), waar je op afspraak met een bepaalde dame naar toe gaat, of er gewoon naar toe gaat zonder afspraak: gevolgd door een line-up en dan m'n keuze gemaakt, zoals beschreven.
Mijn grootste compliment voor het mooie gebouw en absoluut schoon. Ga er beslist nog eens naar toe, maar het is niet naast de deur............ Overigens is Alina er nooit na 18.00 uur vertelde ze mij.
Dat geef je aan door sterren op het recensieformulier.
Sorry, Paulus, maar zo vaak plaats ik geen nieuw bericht. Zal het onthouden voor de volgende keer!
 
Laatst bewerkt:
Ben er vroeger voor de coronacrisis meerdere keren geweest. Prima privehuis met betaalbare prijzen. Ik heb er vele trio's gehad. Toen betaalden je bij sommige privehuizen of clubs nog voor een Trio tussen de € 100 a 200 per uur. Inclusief pzc en cim en soms ook nog eens lesbische trio. Maar er zijn nog een paar privehuizen of clubs die deze prijzen nog hanteren. Je moet alleen ff zoeken

 
Terug
Bovenaan Onderaan