Is inderdaad een echte topper. Ik ga er al een hele tijd en zoals steeds, al je verschillende keren gaat, wordt het toch telkens beter. Heel proper en hygiënisch ook.
Ik spreek af met haar, heb altijd een flesje bubbels bij en ze maakt er telkens een feest van. Wat betreft de looks, dat is echt wel ok, ze heeft net een neusoperatie laten doen en ziet er erg mooi uit.
Ze houdt van voorspel, we tongen, rimmen, deepthroaten, kortom, eens we vertrokken zijn vergeet ik dat ze een betaalde date is, ik waan me een uurtje (of twee) met mijn vriendin in een waanzinnige explosie van liefde.
Heb ook met haar al eens trio's geprobeerd. Naast het feit dat ze wat jaloers was (was toen trio met Catalina, een zeer mooie 'vriendin' van haar), heeft ze dan de neiging om zich volop in de cocaïne en andere troep te storten. Dat is tweemaal op een teleurstelling uitgelopen (eenmaal met Catalina, eenmaal samen met Angel Alberquerque). Met haar besproken, ze belooft beterschap. Ga wel gerust naar haar, je zal het je niet beklagen!